۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۳۱
کد خبر: 82537074
T T
۰ نفر
امام جمعه ابركوه: مردم درانتخابات برتحكيم بنيان جمهوري اسلامي تاكيد مي كنند

يزد - ايرنا - امام جمعه ابركوه گفت: امروز مردم شريف و انقلابي ما با حضور به پاي صندوق هاي اخذ رأي بر نقش بي بديل خود در تحكيم بنيان نظام جمهوري اسلامي تأكيد مي كنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام سيدابراهيم حسيني در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ابركوه اظهاركرد: انتخابات در ايران اسلامي و زندگي مردم جايگاه ويژه يافته و زيباترين جلوه گاه مردم سالاري ديني، عزت، افتخار و اقتدار كشور است.
وي افزود: ملت بزرگ و شايسته ايران به تبعّيت از فرامين مقام معظم رهبري باشكوه وصلابت خاصي به پاي صندوق هاي اخذ رأي مي شتابند.
حسيني ادامه داد: انتظار ما از مسئولان حفظ سلامت و امنيّت انتخابات در كشور است و نتيجه انتخابات هرچه باشد برنده و بازنده ندارد، بلكه يك برنده دارد و آن ملت ايران است .
وي گفت: بدخواهان ملت تلاش زيادي كردند تا انگيزه مردم را براي شركت گسترده در انتخابات كاهش دهنند امّا ملت فهيم مي دانند كه حتي يك راي هم در استقلال و عزّت و اعتلاي كشور و نظام موثر و كارگشاست.
حسيني همچنين اضافه كرد: به عزيزاني كه در شوراي اسلامي شهر و روستاهاي شهرستان انتخاب مي شوند توصيه مي شود به داشتن جلسات و مصوبات بسنده نكنيد.
امام جمعه ابركوه تصريح كرد: مردم از شما انتظار كار وتلاش براي تعالي وپيشرفت شهر را دارند و با برنامه ريزي قبلي درمساجد حضور يابيد و گزارش به مردم دهيد و مردم را به فعاليتهاي خود دلگرم كنيد.
خطيب جمعه ابركوه همچنين درباره سالروز آغاز محاصره اقتصادي امريكا عليه ملت ايران گفت: دولت و ملّت ما دراجراي برجام نجيبانه كمال حُسن نيت را از خود نشان دادند اما در مقابل جز بدذاتي از امريكا نديدند.
حسيني با گراميداشت سالروز فتح خرمشهرو روز مقاومت وايثار و پيروزي افزود: مسئولان ايثار وجانفشاني رزمندگان را درعمليات فتح خرمشهر به جوانان انتقال دهند و جوانان ما بايد بدانند خرمشهر به چه قيمتي آزاد شد .
امام جمعه ابركوه در خصوص هفته ميراث فرهنگي يادآور شد: با توجه به كم آبي شهرستان نمي توانيم در آينده براي رُشد شهرستان اتكاء به بخش كشاورزي سنتي داشته باشيم بلكه بايد به محصولات كشاورزي با روش نوين بيانديشيم و جهت گيري اقتصادي شهرستان را به سمت گردشگري سوق دهيم .
وي اضافه كرد: در چندسال گذشته اقدامات خوبي در زمينه توسعه صنعت گردشگري در شهرستان ابركوه انجام و در نهايت ابركوه جزء 14 شهر گردشگري كشور ثبت شده اما بايد زيرساخت هاي گردشگري اين شهرستان توسعه يابد .
امام جمعه ابركوه تصريح كرد: با داشتن 400 اثر تاريخي درشهرستان ابركوه مسئولان تلاش كنند اين شهرستان به عنوان قطب گردشگري در كشور جايگاهي شايسته پيدا كند .
ابركوه با 51 هزار نفر جمعيت در140كيلومتري جنوب غربي شهر يزد واقع است.
7540/ 6014/ خبرنگار: كارگر ابرقوئي ** انتشار: كاظم شاملو*

سرخط اخبار استان‌ها