۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲:۳۸
کد خبر: 82534413
T T
۰ نفر
شور و نشاط سياسي در شهرهاي خوزستان به اوج رسيد

آبادان - ايرنا - همزمان با آخرين ساعت هاي تبليغات دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي شهر و روستا، شور و نشاط سياسي در شهرهاي خوزستان به اوج خود رسيد.

به گزارش ايرنا در آخرين ساعت هاي تبليغات كانديداهاي رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا تنور تبليغات كانديداها بيشتر از هميشه گرم شده و حضور مردم در مقابل ستادهاي كانديداهاي مورد علاقه پر رنگ تر شد.
در آخرين ساعت هاي تبليغات انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر و روستا، شور و هيجان خاصي در شهرهاي استان خوزستان به چشم مي‌خورد.
در آخرين ساعت هاي تبليغات انتخابات، تبليغات نامزد‌هاي انتخاباتي در شوراهاي شهر و تبليغات هواداران انتخابات رياست جمهوري به اوج خود رسيد.
طرفداران نامزدهاي انتخاباتي با شور و هيجاني بي‌نظيري با در دست داشتن پلاكارد و پوستر، از كانديداي مورد نظر خود حمايت مي‌كنند.
نامزدهاي انتخاباتي شوراهاي شهر در شهرهاي خوزستان نيز با استفاده از آخرين مهلت تبيغات و برگزاري سخنراني‌ها و نصب پوستر به معرفي هرچه بيشتر خود پرداختند.
شور و نشاط خاصي براي برگزاري انتخابات در شهرهاي استان خوزستان حاكم است و جايگاه‌هاي اختصاصي انتخابات در اين استان مملو از پوستر شده است.
در آخرين ساعت از تبليغات انتخابات فعاليت‌هاي تبليغاتي در شهرهاي اهواز، آبادان، دزفول و ديگر شهرهاي استان خوزستان با سرعت و شدت هرچه تمام‌تر پيگيري شد.
ر اساس گزارش ميداني خبرنگاران ايرنا، اطراف ستادهاي تبليغاتي كانديداهاي رياست جمهوري در شهرهاي خوزستان در آخرين ساعت هاي تبليغات، شلوغ تر از گذشته بود و هواداران نامزدها با پخش سرودهاي ملي سعي در ايجاد شور و هيجان بين مردم دارند.
طرفداران كانديداها با مچ بندهاي بنفش و سبز رنگ و در دست داشتن عكس هاي دكتر روحاني و حجت الاسلام رئيسي همراه با پخش موزيك و سرودهاي ملي و همچنين توزيع عكس كانديداهاي مورد نظر خود در بين مردم سعي در ترغيب آنها به مشاركت و جلب توجه آنان به سمت كانديداي مورد نظر خود را دارند.
شور و هيجان بين جوانان در جلوي ستادها بيشتر به چشم مي خورد به گونه اي كه آنها با در دست داشتن عكسهاي كانديداي خود و ايستادن در كنار خيابان با فرياد زدن و سردادن سرودهاي ملي و حماسي به رانندگان عبوري، سعي در تهييج افكار عمومي براي پيوستن به اردوي خود را دارند.
دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري همزمان با پنجمين دوره انتخابات شوراها روز جمعه 29 ارديبهشت ماه در سراسر كشور برگزار مي شود.
6125 سيدبهادر حسيني

سرخط اخبار استان‌ها