۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۷:۳۲
کد خبر: 82532434
T T
۰ نفر

وزیر رژیم صهیونیستی: زمان ترور بشار اسد فرا رسیده است

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۷:۳۲
کد خبر: 82532434
وزیر رژیم صهیونیستی: زمان ترور بشار اسد فرا رسیده است

تهران-ایرنا- وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه با تكرار ادعاهای جدید علیه نظام سوریه، خواستار ترور بشار اسد رئیس جمهوری این كشور شد.

پایگاه خبری «الیوم السابع» به نقل از روزنامه صهیونیستی «تایمز اوف اسرائیل» گزارش داد كه «یواف گالانت» وزیر مسكن این رژیم در همایشی در قدس اشغالی با دستاویز قرار دادن ادعاهای اخیری كه دولت آمریكا علیه نظام سوریه درباره كشتن و سوزاندن زندانیان مطرح كرده، گفت: دیگر جایی برای اسد در دنیا وجود ندارد و باید او را از میان برد.
وی با تاكید بر اینكه «زمان ترور اسد فرا رسیده است»، مدعی شد: تهدید اسد و همپیمانش حزب الله بزرگتر از تهدید داعش و گروه های تروریستی اهل تسنن است.
گالانت با اشاره به كوره های آدم سوزی در دولت نازی آلمان مدعی شد: نظام بشار اسد با انجام اعدام های گروهی و حملات شیمیایی و سوزاندن اجساد زندانیان خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است.
بر اساس این گزارش، «استوارت جونز» معاون خاور نزدیك وزارت خارجه آمریكا شب گذشته مدعی شد كه «رژیم سوریه هزاران زندانی را كشته و اجساد آنها را یا سوزانده و یا در گورهای دسته ‌جمعی، دفن كرده است».
این در حالی است كه وزارت خارجه سوریه روز سه شنبه ضمن آنكه اتهامات دولت آمریكا درباره كشتن و سوزاندن اجساد زندانیان زندان «صیدنایا» را پوچ و بی اساس خواند، اعلام كرد كه هدف از وارد كردن این اتهامات جدید علیه سوریه در آستانه آغاز مذاكرات ژنو، كاملا مشخص و واضح است.
مسئولان آمریكایی در حالی این اتهامات را علیه دولت سوریه مطرح می كنند كه قرار است «استیفان دی میستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه فردا (چهارشنبه) دور جدید مذاكرات ژنو را برای حل بحران سوریه با حضور هیات دولت سوریه و مخالفان آغاز كند.
خاورم**9329**1144 مترجم: ندا بهبودی** انتشار دهنده: علیرضا جباری

سرخط اخبار جهان