۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۳۴
کد خبر: 82522877
T T
۰ نفر

استقلال درآستانه صعود به مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۳۴
کد خبر: 82522877
استقلال درآستانه صعود به مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا

تهران- ايرنا- تارنماي رسمي اي اف سي در گزارشي از ليگ قهرمانان آسيا نوشت: تيم فوتبال استقلال در صورت كسب يك امتياز در ديدار امشب (سه شنبه) برابر التعاون عربستان، به مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا صعود خواهد كرد.

به گزارش ايرنا از كنفدراسيون فوتبال آسيا،‌ تيم هاي فوتبال استقلال و التعاون عربستان امشب (سه شنبه) ساعت 20:20 در آخرين هفته از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه الاهلي دوحه به مصاف يكديگر مي روند.
التعاون عربستان در گروه اي، با 5 امتياز و 3 امتياز كمتر از استقلال رده دومي در مكان سوم قرار دارد و در صورت پيروزي در اين ديدار 8 امتيازي و هم امتياز با استقلال مي شود.
استقلال در بازي رفت دو تيم با نتيجه سه بر صفر پيروز شد. اما التعاون بايد با اختلاف چهار گل به برتري برسد تا نتايج اين تيم در ديدارهاي رو در رو بهتر از استقلال باشد.
استقلال دو هفته قبل مقابل الاهلي امارات به تساوي يك بر يك دست يافت و فقط يك امتياز براي صعود نياز دارد. تيم استقلال تهران پس از آن در دو بازي در ليگ برتر ايران پيروزي كسب كرد.
التعاون روز جمعه در ليگ حرفه اي عربستان با نتيجه دو بر يك برابر الاهلي شكست خورد. اين تيم عربستاني در هفته پنجم مسابقات ليگ قهرمانان آسيا مقابل لوكوموتيو با نتيجه چهار برچهار مساوي كرد. التعاون براي حفظ شانس صعود خود بايد در اين ديدار پيروز شود، اما نايف موسي را به دليل محروميت در اختيار ندارد.
در گروه اي، هر چهار تيم روي كاغذ شانس صعود دارند. الاهلي امارات و استقلال تهران با هشت امتياز به ترتيب در رده هاي اول و دوم ايستاده اند. التعاون و لوكوموتيو هم با پنج امتياز در رده هاي بعدي قرار دارند.
در ديگر ديدار اين گروه الاهلي در دبي از لوكوموتيو پذيرايي مي كند. مسابقات آخرين هفته از مرحله گروهي به صورت همزمان برگزار مي شود.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**1210**1584
مترجم - زهرا كورهلي*انتشاردهنده:مولوي

سرخط اخبار ورزش