دستاوردهای برجام عامل گشایش دروازه‌هاي ایران بر روی سایر كشورهای جهان است

تهران - ایرنا - معاون آسیا و اقیانوسیه وزیر امورخارجه دستاوردهاي عظیم برجام در گشایش دروازه‌هاي ایران به روي سایر كشورهاي جهان را برشمرد و گفت: بازار هشتاد میلیوني ایران و نیز ارتباط مستقیم با سایر همسایگان از جمله مزیت هاي تجارت با ایران است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ابراهیم رحیم پور در دیدار زین العابدین رشید نماینده ویژه دولت سنگاپور كه در محل وزارت امور خارجه انجام شد این مطلب را بیان كرد.
وی با اشاره به ظرفیت هاي موجود در دو كشور ایران و سنگاپور خواستار اهتمام دولت سنگاپور در رفع موانع بانكي وتشویق و حمایت تجار و بازرگانان سنگاپوري براي مشاركت و سرمایه گذاري درطرحهاي بزرگ كشورمان شد.
در این دیدار زین العابدین رشید، كه در راس هیاتي متشكل از ٢٧ تن از نمایندگان رسانه هاي معتبر سنگاپور در ایران بسر مي برد، با اشاره به تلاش برخي دولتها و رسانه هاي بیگانه در ناامن جلوه دادن ایران برداشت خود و همراهان از حضور سه روزه درتهران را كاملا برخلاف القائات رسانه ها دانست و از امنیت حاكم بر جامعه ایران و روحیه شاداب، مهمان نوازي مردم ستایش كرده و از تاریخ فرهنگي و تمدني كشورمان را تمجید كرد.
وی به سفرهاي پرشمار هیات‌هاي اقتصادي و سیاسي كشورش در دو سال گذشته اشاره و بر اراده دولت متبوعش بر گسترش و تعمیق روابط در همه زمینه ها تاكید كرد.
سیام ** 9314**1553
خبرنگار: داود توسلی**انتشار:كتایون لامع زاده

سرخط اخبار سیاست خارجی