۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱:۴۸
کد خبر: 82503827
T T
۰ نفر
شكل گيري ستادهاي روحاني در كرمانشاه

كرمانشاه- ايرنا- فعاليت هاي انتخاباتي ستاد دكتر روحاني در استان كرمانشاه عصر يكشنبه به صورت رسمي آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا؛ نشست خبري جليل صحرائي رييس ستاد انتخاباتي دكتر روحاني در استان كرمانشاه با حضور خبرنگاران در محل اين ستاد و با حضور جمعي از خبرنگاران برگزار شد.
صحرائي كه از اساتيد دانشگاه رازي كرمانشاه است،در اين نشست اعلام كرد كه در تمام شهرستان هاي استان ستاد تشكيل شده و روساي اين ستادها هم حكم فعاليت دريافت كرده اند.
وي گفت كه در استان كرمانشاه تنها براي بنده به عنوان رييس ستاد دكتر روحاني حكم صادر شده و ستاد ديگري در استان نخواهيم داشت.
به گفته او ستاد دكتر روحاني در استان كرمانشاه 21 كميته شامل حقوقي، تبليغات، جوانان، پشتيباني و ... است و اقشار مختلف مردم مانند بانوان، هنرمندان، دانشجويان، كارگران و ساير اقشار نيز به طور جداگانه در قالب ستادهايي زيرنظر ستاد مركزي استان فعاليت مي كنند.
وي به تشكيل ستاد در چهار نقطه شهر كرمانشاه اشاره كرد و افزود: به دليل استقبال گسترده مردم تصميم گرفتيم ستاد دكتر روحاني در شهر كرمانشاه را در چهار نقطه تقسيم بندي كنيم.

**ستاد دكتر روحاني به حوزه انتخابات شوراها ورود نمي كند
صحرائي در پاسخ به سوالي در ارتباط با فعاليت ستاد انتخاباتي دكتر روحاني در حوزه انتخابات شوراها گفت: به هيچ وجه مجاز به ورود به حيطه انتخابات شوراها و حمايت از داوطلبان ورود به شوراها نيستيم.
وي تاكيد كرد كه ستاد دكتر روحاني تحت هيچ شرايطي از هيچ كانديداي شوراي اسلامي در استان حمايت نمي كند.

**خدمات دولت شايان توجه بوده است
رييس ستاد انتخاباتي دكتر روحاني در پاسخ به سوال ديگري در مورد دستاوردهاي دولت تدبير و اميد گفت: باتوجه به مشكلاتي كه در هشت سال دولت هاي نهم و دهم به وجود آمد، خدمات دولت يازدهم شايان توجه بوده است.
صحرايي تاكيد كرد كه برخي از دستاوردهاي دولت در حوزه اقتصادي و سياست خارجي براي مردم زياد ملموس نيست و ما ماموريت داريم اين دستاوردها را در قالب سخنراني و توليد محتوا به اطلاع اقشار مختلف مردم استان برسانيم.
وي گاز رساني به روستاها، اجراي طرح تحول نظام سلامت، محروميت زدايي از روستاها، رسيدگي به دهك هاي پايين جامعه، تغيير فضاي امنيتي دانشگاه ها، باز شدن فضاي فرهنگي جامعه را از جمله دستاوردهاي دولت دكتر روحاني دانست.
صحرائي گفت: متاسفانه در مورد خدمات و دستاوردهاي دولت تدبير و اميد در كشور سياه نمايي مي شود در حاليكه دولت خدمات قابل توجهي داشته كه تك رقمي تورم و افزايش رشد اقتصادي كشور از نمونه هاي اين دستاوردهاست.
او برداشتن سايه تهديد و جنگ از سر كشور در اثر اجراي برجام را از ديگر دستاوردهاي دولت دكتر روحاني دانست و افزود: اكنون كشور در حالت ثبات و آرامش به سر مي برد و سطح تعامل ما با كشورهاي دنيا بسيار بهتر از گذشته شده و اين دستاوردهاي كمي نيست.

**مطالبات مردم استان را به دكتر روحاني منعكس مي كنيم
رييس ستاد انتخاباتي دكتر روحاني در استان كرمانشاه به انعكاس مطالبات مردم استان به رئيس جمهوري و ستاد مركزي اشاره كرد و گفت: در استان كرمانشاه برادران اهل سنت و اهل حق هم زندگي مي كنند و مطالباتي از دولت دارند كه اين مطالبات را جمع بندي و تدوين مي كنيم و به دكتر روحاني و ستاد او ارائه خواهيم داد.
به گفته صحرائي ستاد دكتر روحاني در استان كرمانشاه سخنگو ندارد و اخبار از كانال رئيس ستاد به اطلاع رسانه ها مي رسد.
شبد*3033/8066خبرنگار:فرزاد نويدي ** انتشار دهنده: مهدي نعمتي
۰ نفر