۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸
کد خبر: 82475153
T T
۰ نفر
برخی محورهای مواصلاتی كشور همچنان مسدود است/ ترافیك سنگین در محور هراز و كرج -چالوس

تهران-ایرنا- پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام كرد: همچنان برخی از محورهای مواصلاتی كشور به دلیل آبگرفتگی، سیلاب و ریزش سنگ، مسدود است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس راهور ناجا،
محورهای شمشك- دیزین در استان های تهران و البرز، پونل -خلخال در استان های گیلان و اردبیل، سرو آباد - پاوه در استان های كردستان و كرمانشاه، اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان،محور فرعی سی سخت - پادنا در استان كهكیلویه و بویر احمد، شیراز - جهرم در استان فارس،محور فرعی گنجنامه - تویسركان در استان همدان و استهبان - نی ریز در استان فارس مسدود است.
همچنین محور فرعی رودبار - كهنوج - قلعه گنج در جنوب استان كرمان، امیدیه - دیلم در استان خوزستان،محورهای فرعی بندر چارك - بندر آفتاب و ارمك - باوردان درر استان هرمزگان، محور خمیر - لنگه در استان هرمزگان، محور فرعی كازرون -فراشبند و داراب - فسا دراستان فارس شمالی به علت سیلاب و آبگرفتگی معابر مسدود است.
محور فرعی سنا شنبه تا روستای درویشی در استان بوشهر به علت تخریب پل و آبگرفتگی، فیروزآباد-جم-عسلویه در استان فارس جنوب به علت ریزش كوه ، محور فرعی درودگاه - سعدآباد در استان بوشهر به علت آبگرفتگی و دلوار - دیر در این استان به علت آبگرفتگی، مسدود است.
در اكثر محورهای استان هرمزگان بارش باران گزارش شده است.
ترافیك در محور هراز(محدوده های امامزاده هاشم و امامزاده علی)،محور كرج چالوس(از ابتدای محور تا كیلومتر 7 و محدوده های آدران، سد كرج و تونل شماره 5)، سنگین و پرحجم است.
سایر محورهای موصلاتی كشور از جوی آرام و ترافیكی روان برخوردار است.
مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های كشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.
در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیكی قابل دسترسی است.
اجتمام**9105**1776
تنظیم: معصومه نیكنام **انتشاردهنده:لیلا خطیب زاده
آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا: @irnaej
https://t.me/irnaej
۰ نفر