۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱:۲۵
کد خبر: 82429386
T T
۰ نفر

روياهاي دست نشان براي روزهاي اوج خونه به خونه

۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱:۲۵
کد خبر: 82429386
روياهاي دست نشان براي روزهاي اوج خونه به خونه

ساري - ايرنا - سرمربي تيم دسته يكي خونه به خونه مازندران با بيان اينكه بازيكنان تيمش در حال رسيدن به يك تفكر جديد فني و بازسازي شرايط روحي نامناسب ناشي از ناكامي هاي هفته گذشته هستند ،گفت : مطمئن باشيد كه با يكي دو پيروزي ديگر تيم خونه به خونه به دوران اوج خود بازخواهد گشت.

نادر دست نشان دوشنبه شب در پي برد 2 بر 1 تيم وحدت يزد در بازي خانگي در بابل در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : من از روزي كه به بابل آمدم ، سعي كردم اين تيم را از نظر فكري تغيير دهم و بچه ها را به سمتي بياورم كه اينگونه عاشقانه براي خودشان و مردم اين شهر كار كنند.
وي ادامه داد : خوشبختانه اكنون اين كاري است كه توانستيم در دو سه مسابقه گذشته نيز آن را انجام بدهيم و نتيجه آن را در پيروزي كه برابر وحدت يزد در بابل گرفتيم ، ديديم .
سرمربي تيم خونه به خونه مازندران توضيح داد : در دو بازي كه بعد از حضورم در اين تيم شكست خورده بوديم، تيم از نظر فني كيفيت قابل قبول و روند رو به رشدي داشت و اكنون روحيه بازيكنان هم بهبود يافته و به شرايط روحي و انگيزشي خوبي رسيدند.
**به جدول نگاه نمي كنيم
دست نشان گفت : از پيروزي اي كه برابر تيم خوب وحدت يزد كسب كرديم ، خيلي خوشحالم و براي برنامه هاي رو به جلوي خودمان بايد اين بازي را فراموش و به آينده فكر كنيم .
وي افزود : همه فكر ما به بازي هاي مهم پيش رو است و من همان تفكراتي را كه در ساير تيم ها به عنوان سرمربي پياده كردم در خونه به خونه هم پياده خواهم كرد و اميدوارم راهي را كه در پيش گرفتيم، موفق شويم.
دست نشان با بيان اينكه اصلا اكنون به جدول و جايگاهي كه تيم خونه به خونه دارد ، نگاه نمي كند ، گفت : معتقدم كه حداقل با كسب دو پيروزي تيم ما به شرايط روحي و آرماني گذشته خود بازخواهد گشت.
وي افزود : خوشبختانه اين تيم توانايي فردي و شرايط و ابزارهاي لازم را دارد و فقط لازم است بچه ها در بازي هاي آينده به خودباوري برسند و بتوانند با كيفيت بهتري بازي كنند تا به نتايج قابل قبول تري برسيم.
** بهتر از تيم يزد بوديم
سرمربي تيم خونه به خونه مازندران از عملكرد شاگردانش برابر تيم وحدت يزد كه با برتري 2بر1 آنها همراه شده بود ، ابراز رضايت كرد و گفت : به بازيكنان تيمم بابت كسب اين پيروزي و ميل زيادي كه براي 3 امتياز از خودشان به نمايش گذاشتند، تبريك مي گويم.
وي افزود : واقعا بازي كردن در زمين گلي ورزشگاه بابل خيلي سخت بود و با اين وجود تيم ما امروز بازي جانانه اي را به نمايش گذاشت.
او ادامه داد : هر چند تيم وحدت يزد در نيمه دوم سعي كرد درخط دفاعي ما با بازيكنان بلند قامتش و زدن ضربه سر موفق عمل كند و به گل هم رسيد ، اما ما هم درمقابل بازي رو زمين را پي گرفتيم.
سرمربي خونه به خونه گفت : در مجموع دو تيم فوتبال بازي قدرتمند و قابل قبولي را به نمايش گذاشتند و اگر شرايط زمين ورزشگاه بهتر بود ، مطمئنا ما با اختلاف گل هاي بيشتري پيروزي مي شديم.
** مسئولان مازندران به فكر مشكلات ورزشگاه هاي استان باشند
سرمربي تيم خونه به خونه با بيان اينكه مشكلات كمبود امكانات در ورزشگاههاي فوتبال مازندران وجود دارد و كمتر به اين موضوع رسيدگي شده است ، گفت : انتظار است تا مديران اجرايي استان و مسئولان شهرهايي كه تيم هاي فوتبال شهرهايشان در ليگ هاي كشور حضور دارند، امكانات بهتري را براي كيفيت بخشي و توسعه فوتبال استان فراهم كنند.
وي افزود : متاسفانه شرايط زمين ورزشگاه هفت تير بابل با وجود تلاش هايي كه مسئولان ورزشگاه پس از بارش باران روز گذشته انجام دادند ، كيفيت لازم را براي مسابقه نداشت و اگر ما در زمين بهتري بازي مي كرديم، با اختلاف حداقل 4 گل به پيروزي مي رسيديم.
او ادامه داد : اگر تيم خونه به خونه شرايط صعود به ليگ برتر را پيدا كند ، اصلا ورزشگاه هفت تير بابل جوابگوي حجم بالاي مشتاقان به فوتبال بابل و استان نخواهد بود و انتظار است كه از هم اكنون مسئولان شهرستان بابل و مازندران به طور جدي به فكر ورزشگاه جديد در اين شهر باشند.
دست نشان از رسانه هاي ورزشي مازندران نيز خواست در اين حوزه بيشتر از مسئولان استان براي ساخت ورزشگاه درخور شان فوتبال استان مطالبه گري كنند.
به گزارش خبرنگار ايرنا، تيم خونه به خونه مازندران در هفته بيست و چهارم رقابت هاي ليگ دسته يك فوتبال باشگاههاي كشور عصر دوشنبه در هواي باراني و زمين لغزنده ورزشگاه شهداي هفت تير بابل ميزبان تيم انتهاي جدولي وحدت يزد بود كه ميهمان خود را با نتيجه 2 بر يك با شكست بدرقه كرد.
شاگردان نادردست نشان در تيم خونه به خونه مازندران با اين پيروزي 35 امتيازي شدند و با يك پله صعود در رده نهم جدول رده بندي قرار گرفتند.
خبرنگار : مهدي غلامي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7327/1654

سرخط اخبار استان‌ها