۲۹ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۲۳
کد خبر: 82392814
T T
۰ نفر
دشمنان با فضاي مجازي به داخل خانه ها نفوذ كرده اند

قم ـ ايرنا ـ استاد حوزه علميه قم گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب با استفاده از فضاي مجازي به داخل خانه ها و در ميان جوانان نفوذ كرده اند.

به گزارش ايرنا، آيت الله «محمدعلي گرامي» چهارشنبه شب در سومين همايش انجمن ارتباطات و تبليغ حوزه علميه با رويكرد ارتباطات اسلامي در قم افزود: امروز همه از تبليغات سوء دشمنان مي نالند، اما ما هم رسانه هاي بسياري در اختيار داريم كه بايد براي استفاده و بهره مندي درست از آنها، اين ظرفيت ها را به خوبي بشناسيم.
وي با بيان اينكه تبليغ هدف و اساس كار انبياي الهي بوده است، خاطرنشان كرد: محتواي تبليغ بايد غني، مناسب و تأثيرگذار باشد و براي هر گروهي از مخاطبان بايد محتواي تبليغي متناسب را تمهيد كرده و براي دستيابي به اهداف به خوبي از اين ابزار استفاده كنيم.
آيت الله گرامي با بيان اينكه در تبليغ يكي از مهمترين اصول، اخلاص مبلغان است، تصريح كرد: مبلغان بايد با تأسي به سيره بزرگان، همواره براي تبليغ دين و حل مشكلات مردم و جوانان حضور جدي و موثر داشته باشند و از هر راهي براي ارتباط با مردم استفاده كنند.
سومين همايش انجمن ارتباطات و تبليغ حوزه علميه با رويكرد ارتباطات اسلامي در قم با حضور سيد رضا صالحي اميري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و جمعي از اساتيد و فضلاي حوزه هاي علميه در دارالقرآن علامه طباطبايي(ره) قم برگزار شد.
8146 /6133/*شبس*1613
خبرنگار: سيد محمدرضا بهشتي پور*انتشاردهنده:عبدالله غفاري
۰ نفر