۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷
کد خبر: 82390155
T T
۰ نفر
فرماندارهشترود خواستار ارائه خدمات مطلوب بانك ها به واحدهاي توليدي شد

مراغه - ايرنا - فرماندار شهرستان هشترود با تاكيد بر حمايت از واحدهاي توليدي از بانك هاي شهرستان خواست خدمات مطلوب تري به اين واحدها ارائه دهند.

به گزارش ايرنا، حسن مستفيد فرماندار روز سه شنبه در جلسه شوراي بانك هاي اين شهرستان با اظهار كرد: واحدهاي توليدي تلاش زيادي را در امر توليد محصولات مختلف انجام مي دهند و در كنار ايجاد اشتغال براي جوانان، موجب رونق و توسعه منطقه مي شوند و در اين راستا نياز است بانك ها نسبت به ارائه خدمات مطلوب به واحدهاي توليدي توجه بيشتري داشته باشند.
وي با انتقاد از برخي از بانك ها اظهار كرد: متاسفانه برخي ازبانك ها درهنگام ارائه تسهيلات از پذيرش ضامن غير كارمند امتناع مي كنند و مشكلاتي براي وام گيرنده به وجود مي آورند در حاليكه طبق بخشنامه، بانك ها مي توانند ضامن غير كارمند نيز قبول و امور را تسهيل كنند.
مستفيد گفت: ارائه خدمات بهتر دستگاه هاي اجرائي و بانك ها موجب رضايت مردم از عملكرد دولت مي شود اما خداي ناكرده اگر ذره اي دراين خصوص كوتاهي شود باعث زير سئوال رفتن تمامي خدمات خواهد شد.
در اين جلسه رئيسان بانك هاي شهرستان گزارشي از خدمات و تسهيلات پرداخت شده ارائه و از عدم وصول مطالبات خود از گيرندگان تسهيلات گلايه كردند.
شهرستان هشترود با حدود70 هزار نفر جمعيت در 120 كيلومتري جنوب شرقي تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع است.
خبرنگار:جليل دين محمدي**انتشاردهنده:عيسي عطاپور**
7486/3077

سرخط اخبار استان‌ها