۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۳۸
کد خبر: 82386744
T T
۰ نفر
سفارت فلسطین رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت/فلسطین حامی بزرگی را از دست داد

تهران-ایرنا- سفارت دولت فلسطین در تهران با صدور پیامی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب، ملت ایران، خانواده و همسر وی تسلیت گفت و افزود: ملت فلسطین حامی بزرگی را از دست داده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، متن پیام تسلیت سفارت دولت فلسطین در تهران به مناسبت ارتحال آیت الله اكبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
سفارت دولت فلسسطین در تهران(مقدم السفرای نمایندگی های دیپلماتیك) با اندوه بسیار رحلت جانگاه جانكاه مرد انقلابی و شخصیت والا و ستودنی در عرصه ملی و بین المللی ، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت عرض می نمایند.
این سفارت موكدا اعلام می دارد كه فاجعه فوق احساسات كل ملت فلسطین را برانگیخته است زیرا این ملت حامی بزرگی را از دست داده است.
همچنین خدمت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت بركاته، ملت برادر ایران، كل جهان اسلام و كل بشریت و به خصوص خانواده شریف ایشان و در راس آن خانم «عفت مرعشی» همسر بزرگوارشان كه با جان و دل و كوشش های بی دریغ خود تا آخرین لحظه مدافع ایشان بودند و همچنین به فرزندان عزیز ایشان و برداران گرامیشان تسلیت عرض می نماید.
انا لله و انا الیه راجعون
یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلی رَبِّكِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی
سفارت دولت فلسطین/تهران
مقدم السفرای نمایندگی های دیپلماتیك»
به گزارش ایرنا، آیت الله اكبر هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام 19 دی ماه یكشنبه شب در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیك گفت و به ملكوت اعلی پیوست.
سیام**3070**1449**تنظیم كننده: داود نخ كوب نیاسر*انتشار دهنده: امیر كاردان راد
۰ نفر