۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۸:۵۶
کد خبر: 82338750
T T
۰ نفر
بارش برف و باران در بیشتر محورهای مواصلاتی كشور

تهران - ایرنا - پلیس راهور نیروی انتظامی با تشریح وضعیت جوی و ترافیكی اعلام كرد: اكنون در بیشتر محورهای مواصلاتی كشور، شاهد بارش برف و باران هستیم.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پلیس راهور، برابر گزارش های دریافتی اكنون برف در استان های تهران، البرز، خراسان رضوی و شمالی (اكثر محورها)، اصفهان (محور سمیرم-شهرضا )، لرستان (گردنه زالیان) و ارتفاعات محور هراز و كردستان (محور سنندج-همدان) در حال باریدن است.
محور های گلستان (محورهای خوش ییلاق، نوكنده و توسكستان)، گیلان (محورهای پونل، چابكرسر و اسالم-خلخال) و مركزی (محورهای اراك-قم، اراك-خمین و اراك-بروجرد) نیز از دیگر محورهایی به شمار می آید كه در آنها، برف می بارد.
براساس اعلام پلیس راهور در زمان حاضر در استان های مازندران، گلستان و گیلان (اكثر محورها) هم بارف برف داریم.
**مه گرفتگی و كاهش دید
پلیس راهور افزود: همچنین در استان زنجان (محور زنجان-خدابنده)، هرمزگان (محورهای قشم، میناب و بندرعباس-حاجی اباد)، خراسان رضوی (محورهای فریمان، مشهد-نیشابور، تربت حیدریه-مشهد)، محور هراز (محدوده امامزاده هاشم، قلعه دختر و جاجرود)و جنوب استان سیستان و بلوچستان (محور چابهار) مه گرفتگی و كاهش دید وجود دارد.
پلیس راهور ناجا به رانندگان هشدار داد با توجه به كولاك و یخ زدگی، حتما برای تردد در ارتفاعات محور كرج به چالوس از زنجیر چرخ استفاده كنند.

**محورهای مسدود كشور
این پلیس ،‌محورهای مسدود در كشور را محور شمشك به دیزین، محور پونل به خلخال، محور سرو آباد-پاوه و محور ایذه-اندیكا اعلام كرد.
اجتمام**7268**1776
دریافت كننده: مهناز بیرانوند**انتشاردهنده:لیلاخطیب زاده
۰ نفر