۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۷:۰۵
کد خبر: 82297481
T T
۰ نفر
نخستین تمرین حریف تیم ملی فوتبال ایران در دور مقدماتی جام جهانی در مالزی

كوالالامپور - ایرنا - بازیكنان تیم ملی فوتبال سوریه رقیب هفته آینده تیم ایران در چارچوب مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه تمرینات خود را در مالزی آغاز كردند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال سوریه كه روز یكشنبه وارد مالزی شد، نخستین تمرین خود را برای آمادگی بازی تداركاتی هفته جاری مقابل سنگاپور و سپس بازی با تیم ملی فوتبال كشورمان در چارچوب مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی انجام داد.
بازی تیم های سوریه و سنگاپور ساعت 20 به وقت محلی 9 نوامبر (چهارشنبه 19 آبان) در 'نگری سمبیلان' و در ورزشگاهی كه بازی دو تیم ایران و سوریه انجام می شود، برگزار خواهد شد.
نخستین تمرین تیم ملی سوریه در دو نوبت انجام شد و قرار است بازیكنان جدیدی به این تیم پیش از بازی با سنگاپور اضافه شوند.
ایمن الحكیم، سرمربی این تیم، طارق جبان، مربی، صفوان حسین، مربی دروازه بان ها، به همراه ابراهیم عالمه، احمد مدنیه، موید العجان، علاء الشبلی، احمد صالح، حسین جوید، عمرو المیدانی، خالد المبیض، محمد رأفت مهتدی، یوسف قلفا، اسامه اومری و تامر حاج محمد برخی از بازیكنان این تیم وارد مالزی شده اند و به 'نگری سمبیلان' محل بازی و اقامت خود در 73 كیلومتری كوالالامپور پایتخت مالزی رفتند.
برخی بازیكنان تیم ملی سوریه از جمله سنحاریب ملكی، هادی المصری، محمود المواس، احمد الدونی، محمد زاهر المیدانی، حمید میدو، محمود الیوسف قرار است روز دوشنبه به تمرینات این تیم در مالزی بپیوندند و 'عمر خریبین' پس از دیدار تداركاتی با سنگاپور به تیم ملی سوریه می پیوندد.
پس از چهار بازی مختلف تیم ملی سوریه در چارچوب مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی به نظر می رسد 'ایمن الحكیم' سرمربی این تیم اكنون تیمش را نیازمند ایجاد برخی تغییرات به ویژه پس از انتقاد از خط حمله تیم ملی می بیند.
دعوت از 'سنحاریب ملكی' بازیكن جنجالی و خبرساز سوری به تیم ملی این كشور در این چارچوب صورت می گیرد و پیش از این سرمربی سوریه به دلیل اینكه این بازیكن قراردادش را با یك باشگاه تركیه فسخ و تیمی برای بازی نداشت به تیم ملی دعوت نمی كرد.
تیم ملی سوریه قرار است روز چهارشنبه هفته جاری تركیب جدید خود را مقابل تیم سنگاپور در ورزشگاه 'تانكو عبدالرحمان' ایالت 'نگری سمبیلان' آزمایش كند.
'عمر خریبین' به دلیل تعهدش به تیم 'الظفره' امارات متحده عربی در رویارویی با سنگاپور حضور نخواهد داشت و پس از آن به تیم سوریه می پیوندد.
تصمیم برای فروش بلیت بازی تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه در چارچوب مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه كه قرار است 25 آبان در ورزشگاه 'تانكو عبدالرحمان' ایالت نگری سمبیلان مالزی برگزار شود، تاكنون نهایی نشده است.
ملی پوشان ایران پیش از رویارویی برابر سوریه، روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه 'شاه عالم' مركز ایالت سلانگور مالزی در دیداری تداركاتی به مصاف پاپواگینه نو می روند.
كادر فنی تیم ملی فوتبال روز یكشنبه اسامی 23 بازیكن دعوت شده به اردوی تیم ملی را اعلام كرد كه نام 'علیرضا بیرانوند' دروازه بان اول تیم ملی به دلیل مصدومیت در جمع دعوت شدگان دیده نمی شود.
تیم ملی فوتبال ایران با 10 امتیاز از 4 بازی در صدر گروه خود قرار دارد و تیم های ازبكستان و كره جنوبی به ترتیب با 9 و 7 امتیاز در مكان های دوم و سوم ایستاده اند، سوریه، قطر و چین نیز با 4، 3 و یك امتیاز تیم های چهارم تا ششم گروه اول هستند.
آساق**1611**انتشاردهنده: رضاپیمان یغمایی

سرخط اخبار جهان