۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۲۹
کد خبر: 82280597
T T
۰ نفر
دستگیری 120 مخل نظم و امنیت عمومی در پاتك شبانه پلیس تهران بزرگ

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پیگیری طرح های پلیس برای افزایش احساس امنیت شهروندان و ایجاد امنیت پایدار در شهر خبر داد و گفت: در این رابطه 120 مخل نظم و امنیت عمومی در سطح پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از مركز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سردار حسین ساجدی با بیان اینكه برخورد با مخلان نظم عمومی از دغدغه های اصلی و مطالبات به حق شهروندان است افزود: در این راستا طی چند روز گذشته با شناسایی مناطق آلوده و پاتوق های اراذل و اوباش، ماموران اقدام به دستگیری 120 شرور كردند كه 80 درصد آنها سابقه دار هستند.
وی با اشاره به اینكه این طرح ها از سری جدید عملیات های پلیس تهران بزرگ در سال جاری است اظهار كرد: با هماهنگی مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تكمیل پرونده به دادسرا معرفی می شوند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینكه برخی از اوباش دستگیر شده كه از شهر تهران متواری و حتی برای اینكه از خود ردی به جا نگذارند در خارج از كشور به سر می بردند ،تصریح كرد: پلیس پایتخت با اشراف اطلاعاتی تمامی فعالیت آنان را رصد كرده و پس از بازگشت به كشور و حضور در پاتوق ها اقدام به دستگیری آنها خواهد كرد.
به گفته وی، پلیس در اجرای طرح های خود به 80 درصد از برنامه ها و اهداف پیش بینی شده خود نائل آمده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان كرد: پلیس با اجرای این طرح ها كماكان با مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون برخورد می كند و شهروندان می توانند از طریق سامانه 110 و یا با مراجعه به نزدیكترین مركز انتظامی پلیس پایتخت، شكایات و نظرات خود را ارائه دهند تا به آن رسیدگی شود.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار دهنده: موسی فعالیان
تهرام/9343//1625 / 1539

سرخط اخبار سیاست