۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۱۰
کد خبر: 82238115
T T
۰ نفر
حميد اسلامي هنوز هم در شوك حذف از پارالمپيك ريو است

همدان- ايرنا- رييس هيات نابينايان و كم بينايان همدان گفت: حميد اسلامي دونده ملي پوش كشورمان هنوز هم در شوك حذف از رقابت هاي پارالمپيك ريو است.

سميه سهيلي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اسلامي در شرايطي كه در آستانه رسيدن به خط پاياني رقابت ها نفر دوم بود، به دليل خطا از دور رقابت ها كنار گذاشته شد.
وي اضافه كرد: مسئولان اجرايي رقابت ها معتقدند همراه اين دونده جلوتر از او گام برداشته و به اين دليل حذف شده است اما اسلامي و همراه وي چنين اعتقادي ندارند.
سهيلي بيان كرد: اسلامي ماه ها در سرماي زمستان و گرماي تابستان تمرين كرد تا ضمن كسب سهميه پارالمپيك، شانس دستيابي به مدال را داشته باشد اما برخلاف توقع ها از دور رقابت ها حذف شد.
رييس هيات نابينايان و كم بينايان همدان در ادامه گفت: البته نمي گذاريم اين قهرمان ارزنده دو و ميداني كشورمان دلسرد شود و شرايط را براي حضور دوباره او در تمرين و رقابت هاي كشوري و بين المللي فراهم خواهيم كرد.
به گزارش ايرنا سهيلي خاطرنشان كرد: حميد اسلامي بايد چهاردهم مهرماه امسال در رقابت هاي قهرماني كشور حضور يابد و از وي خواسته ايم تمرين آماده سازي خود را انجام دهد تا حضوري پرقدرت در اين دوره از پيكارها داشته باشد.
وي افزود: اسلامي هنوز در سن جواني بسر مي برد و رقابت هاي پرشمار ملي و بين المللي را در پيش رو دارد كه مي تواند اتفاق تلخ بازي هاي پارالمپيك 2016 ريو را جبران كند.
حميد اسلامي در مسابقه دوي هزار و پانصد متر پارالمپيك ريو به علت ديسكاليفه شدن حذف شد.
اين دونده همداني در مرحله نخست دوي هزار و پانصر متر به رقابت با حريفان خود پرداخت و در شرايطي كه با ركورد چهار دقيقه و پانزده ثانيه در گروه خود دوم شده بود به علت خطا در طول مسابقه ديسكاليفه شد و از دور مسابقات كنار رفت.
7520/6993* خبرنگار: ميثم ناصرنژاد _ انتشار دهنده: بهاروند

سرخط اخبار استان‌ها