۵ شهریور ۱۳۹۵، ۲۳:۰۵
کد خبر: 82204618
T T
۰ نفر
نظاميان صهيونيست تظاهرات فلسطينيان در كفرقدوم را سركوب كردند

تهران -ايرنا- نظاميان رژيم صهيونيستي روز جمعه با يورش به منطقه «كفر قدوم» در استان قلقيليه واقع در كرانه باختري و شليك گاز اشك آور و گلوله هاي پلاستيكي، تظاهرات مسالمت آميز شهروندان فلسطيني را سركوب كردند.

به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاري فلسطيني «معا»، در پي اين حمله دهها فلسطيني از جمله تعدادي زن و كودك بر اثر استنشاق گاز اشك آور دچار آسيب شدند.
شهروندان فلسطيني با برپايي تظاهرات مسالمت آميز هفتگي، خواستار بازگشايي خياباني شدند كه از 13 سال پيش تاكنون در حمايت از ساكنان شهرك صهيونيست نشين «گادوميم» بسته شده است.
« مراد شتيوي» هماهنگ كننده مقاومت مردمي در كفرقدوم گفت: نظاميان صهيونيست از چندين محور به اين منطقه يورش بردند و اقدام به شليك گلوله هاي پلاستيكي و گاز اشك آور به سوي فلسطينيان كردند كه بر اثر آن دهها نفر دچار آسيب شدند.
سرزمين هاي فلسطين از حدود يكسال پيش، شاهد موج تازه اي از انتقاضه عليه رژيم صهيونيستي است.
انتفاضه سوم مردم فلسطين موسوم به انتفاضه قدس در اكتبر سال گذشته (مهرماه) در پي تشديد برخورد صهيونيست ها و شهرك نشينان با مردم فلسطين و هتك حرمت هاي مكرر آن ها به مسجدالاقصي آغاز شد.
از آغاز انتفاضه قدس تاكنون، بيش از 215 فلسطيني به ضرب گلوله نظاميان و شهرك نشينان صهيونيست در كرانه باختري، نوار غزه و سرزمين هاي اشغالي به شهادت رسيده اند.
شبد**1480** 3404
۰ نفر