۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۴۵
کد خبر: 82200117
T T
۰ نفر
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: لغو محاصره غزه مشروط به خلع سلاح این منطقه است

تهران – ایرنا – آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه شنبه تاكید كرد كه لغو محاصره غزه و ارائه تسهیلات به ساكنان آن در گرو خلع سلاح جنبش های مقاومت فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیك، لیبرمن در جریان بازدید از پایگاه «هاشومیر» در الجلیل گفت: روش تعامل من با نوار غزه این است كه تنها در صورت خلع سلاح این منطقه اجازه بازسازی داده خواهد شد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد كه حماس از مالیات‌ها و تمامی كمك‌های خارجی تخصیص داده شده برای نوسازی غزه را برای بازسازی تونل‌ها و قابلیت‌های نیروی حمله خود استفاده می‌ كند.
رژیم صهیونیستی روز یكشنبه، بخش های شرقی بیت حانون و جبالیا واقع در شمال نوار غزه را هدف حملات توپخانه ای خود قرار دادند.
هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی نیز با موشك بخش های خالی از سكنه شهرك بیت حانون واقع در شمال غزه را هدف قرار دادند كه در این حملات خسارتی گزارش نشده است.
رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شد كه یك موشك از نوار غزه به شهرك صهیونیستی سدیروت واقع در جنوب سرزمین های اشغالی پرتاب شده و صهیونیست ها در پاسخ به این حمله بخش هایی از نوار غزه را هدف قرار داده اند.
طی یك دهه نوار غزه در معرض محاصره شدید و تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی قرار دارد و در این سالها این منطقه همچنین با 3 جنگ روبه رو شد كه در نتیجه آن بحران های اقتصادی تشدید شد و میانگین فقر و بیكاری به بالاترین حد خود رسید.
خاورم**9364**1144
۰ نفر

سرخط اخبار جهان