۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۲۹
کد خبر: 82057438
T T
۰ نفر
دستگيري شرور مسلح سابقه دار با 2 كيلو شيشه و مهمات جنگي در مشهد

مشهد- ايرنا- رئيس پليس امنيت عمومي خراسان رضوي از دستگيري يكي از اراذل و اوباش و گرداننده باند شرارت هاي خياباني و كشف دو كيلو شيشه در مشهد خبر داد.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از پايگاه خبري پليس، سرهنگ هادي شيرمحمدي گفت: در اجراي طرح مبارزه با اراذل و اوباش با هدف كنترل اطلاعاتي هدفمند عاملان اخلال در نظم و امنيت عمومي، يك تيم از پليس امنيت عمومي عمليات ويژه اي را در دستور كار خود قرار داد.
وي با تشريح اين عمليات افزود: پس از چند روز كنترل و مراقبت نامحسوس، ماموران انتظامي با هماهنگي مراجع قضايي ديروز در اقدامي غافلگيرانه براي دستگيري متهم وارد عمل شدند.
وي اظهار كرد: متهم به همراه سه نفر از همدستانش در حالي كه قصد فرار از مخفيگاه خود را داشت توسط ماموران انتظامي دستگير شد.
سرهنگ شيرمحمدي گفت: اين متهم داراي سابقه زندان و اتهاماتي نظير تيراندازي منجر به جرح، نگهداري و خريد و فروش سلاح غير مجاز، درگيري با سلاح سرد، توليد مواد مخدر صنعتي و مشروبات الكلي و همچنين ايجاد رعب و وحشت بين مردم است .
وي افزود: از دستگير شدگان سه قبضه سلاح جنگي و شكاري به همراه يك خشاب و فشنگ مربوطه، تعدادي سلاح سرد و حدود دو كيلو گرم مواد مخدر از نوع شيشه كشف شد.
7507 / 6053
۰ نفر