۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶
کد خبر: 81859942
T T
۰ نفر
فرماندار: قشم آمادگي كامل براي برگزاري انتخاباتي باشكوه دارد

قشم - ايرنا - فرماندار قشم از آمادگي كامل اين شهرستان براي برگزاري انتخاباتي باشكوه خبر داد و گفت: در اين حوزه تعامل و همكاري خوبي بين دستگاه هاي اجرايي و نظارتي شكل گرفته است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ايرنا، عزت كمال زاده در نشست شوراي اداري شهرستان قشم، با بيان اينكه روز شمار انتخابات 94 آغاز شده است، افزود: برگزاري همايش هاي آموزشي و مانورهاي مختلف، بر آمادگي دستگاه هاي اجرايي انتخابات اين شهرستان افزوده است.
وي نيازهاي اصلي قشم براي برگزاري باشكوه انتخابات امسال را تامين برخي تجهيزات سخت افزاري همچون رايانه و خودرو اعلام و اضافه كرد: بي شك اين نياز همچون سال هاي گذشته با تعامل و همكاري نهادها و اداره هاي مستقر در اين شهرستان تامين مي شود.
كمال زاده از برگزاري نشست هاي مستمر بين هيات هاي نظارت و اجرايي انتخابات خبر داد و گفت: در اين نشست ها راهكارهاي خوبي براي برگزاري انتخابات خوب و حداكثري ارايه شده و تعامل و همكاري خوبي شكل گرفته است.
وي با اشاره به اهميت انتخابات در تعيين سرنوشت و آينده كشور، تاكيد كرد: مسئولان بايد امانتدار راي مردم باشند و با تمام توان در حفظ آراء مردم تلاش كنند.
فرماندار قشم همچنين با انتقاد از برخورد برخي كارمندان اداره هاي شهرستاني با مراجعه كنندگان، تاكيد كرد: مسئولان اداره هاي شهرستاني بايد در اين زمينه نظارت هاي بيشتري داشته باشند و موضوع شتاب دهي و آسان سازي فرايند خدمت رساني به جامعه در دستور كار قرار بگيرد.
كمال زاده همچنين با اشاره به برخي مشكل هاي موجود در جزيره هرمز، گفت: فرايند حل بخشي از مشكل ها بايد در قشم و بخش ديگر در هرمزگان پيگيري شود و هماهنگي هاي ضروري براي اجراي اين فرايند با بخشدار هرمز شده است.
وي با بيان اينكه موضوع الحاق جزيره هرمز به منطقه آزاد موجب بروز برخي ناهماهنگي ها در اين بخش شده است، اضافه كرد: بايد نگاه ويژه اي به حل مشكل هاي موجود در هرمز داشت و با تعامل و همكاري بيشتر براي حل آنها تلاش كرد.
كمال زاده همچنين با اشاره به خواست امام جمعه شهرستان قشم مبني بر ساماندهي گداها و سگ هاي ولگرد در اين جزيره، يادآوري كرد: براي حل اين معضل ها، نشست هاي مستمري برگزار و گام هاي اوليه براي حل مشكل ها برداشته شده است و علت كندي پيشرفت كار تامين اعتبارات است.
وي با بيان اينكه در اين حوزه منطقه آزاد قشم مي تواند همچون ديگر حوزه ها همكاري كرده و موجب شتاب گيري فرايندها شود، گفت: در زمينه آتش زدن زباله هاي اطراف شهرك صنعتي طولا نيز علاوه بر بازديدهاي متوالي از اين منطقه، هماهنگي هايي نيز با معاون عمراني سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفته است و پيگيري اين موضوع به صورت مستمر در دستور كار قرار دارد.
وي همچنين با تشكر از آتش نشانان و گروه هايي كه در مهار كردن آتش سوزي شهر درگهان همكاري داشتند، خواستار توجه بيشتر به توسعه و بهبود زيرساخت هاي شهري به منظور آسان سازي شرايط خدمات رساني در مواقع بحراني شد.
در پايان نشست شوراي اداري شهرستان قشم چند تن از كاركنان و مددجويان بهزيستي شهرستان قشم تجليل شدند.
2090/

سرخط اخبار استان‌ها