۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴
کد خبر: 81858135
T T
۰ نفر
پاس با پيكان در انديشه فرار از بحران

همدان- ايرنا- هفته هفدهم رقابت هاي ليگ دسته يك فوتبال كشور در حالي فردا دوشنبه با برگزاري 10 ديدار در شهرهاي مختلف دنبال مي شود كه تيم قعرنشين پاس اميدوار است در بازي خانگي مقابل پيكان با كسب سه امتياز از شرايط بحراني خارج شود.

به گزارش ايرنا تيم پاس كه بدترين روزهاي تاريخ فوتبالي خود را سپري مي كند، اين بار در ديداري خانگي پذيراي تيم مدعي و بالانشين پيكان در رقابت هاي ليگ دسته يك است.
ديداري كه پاسي ها آنرا فرصتي طلايي براي كسب سه امتياز تلقي مي كنند و اميدوارند در دو بازي آتي مقابل پيكان و گيتي پسند در خانه بتوانند با تصاحب پيروزي از اين اوضاع نامناسب قعرجدول رهايي يابند.
شاگردان طلايي منش به خوبي مي دانند كه اگر تا نيم فصل موفق به جابجايي در قعرجدول نشوند چه بسا در نيم فصل دوم افسوس امتيازهاي از دست رفته را بخورند و به همين جهت بسيار اميدوار هستند كه از مجموع پنج بازي باقي مانده تا پايان نيم فصل مسابقات، حداقل در سه بازي خانگي پيش رو تيم پيروز ميدان باشند.
مصاف آنها با پيكان در حقيقت نبرد بهترين خط حمله ليگ با يكي از ضعيف ترين خطوط دفاعي ليگ است و پاس با توجه به شرايط ميزباني و اوضاع نامطلوب انتهاي جدول به دنبال ارايه بازي هجومي خواهد بود اما بايد مراقب مهاجمان خطرناك بهترين خط حمله ليگ نيز باشد.
پاسي ها در اين بازي نيز نادر هوشيار و محسن آذرباد را در اختيار ندارند و حتي حضور آرمين طلايي منش مصدوم در هاله اي از ابهام است اما در مقابل سعيد خردمند مهاجم مصدوم و سيدجمال معصومي بازيكن محروم اين تيم به تمرينات گروهي بازگشته اند و آماده حضور در ميدان هستند.
پاسي ها تنها دغدغه فعلي خود را مشكلات مالي مي دانند و با اين حال مسئولان باشگاه درصدد هستند تا ظرف امروز يا فردا بتوانند حداقل درصدي از قرارداد بازيكنان را پرداخت كننده تا با روحيه مضاعف به جنگ پيكان مدعي بروند.
پيكاني ها از 16 بازي انجام داده تنها يك بار طعم شكست را چشيده اند و در 15 بازي به 9 برد و شش تساوي دست يافته اند و اين آمار نشان مي دهد كه پيروزي در مقابل آنها سخت و دشوار است.
اما دو برد پاس در فصل جاري نيز در ديدارهاي خانگي به ثمر نشسته و جالب اينكه هر دو بار كه مسئولان درصدي از قرارداد مالي بازيكنان را پرداخت كرده اند، اين تيم نيز به برد رسيده است.
تساوي در اين ديدار به سود هيچ يك از دو تيم نيست و پاس امتياز مهم خانگي را از دست مي دهد و چه بسا پيكان نيز از تيم فجرسپاسي صدرنشين فاصله بگيرد.
برد پيكان در اين بازي نيز نه تنها اين تيم را يك گام به صعود نزديك مي كند، پاس را در قعر جدول تثبيت خواهد كرد.
بنابراين مي شود انتظار داشت كه طلايي منش سرمربي پاس براي رهايي از انتقادها و اوضاع نامطلوب تيمش، دست به بازي سراسر هجومي بزند و در برابر تيم مدعي پيكان انتحاري بازي كند.
به هر حال پاس چيزي براي از دست دادن ندارد و حتي در صورت باخت هم در همان رتبه بيستم مي ماند اما در صورت پيروزي هر چند شايد تنها يك پله صعود كند اما انگيزه اي مناسب براي بازگشت اين تيم به شرايط عادي خواهد بود.
ديدار دو تيم ساعت 14 و 15 دقيقه فردا دوشنبه با قضاوت شاهين حاج بابايي، تورج عيوض محمدي و احمد كاظم لو به ميزباني ورزشگاه شهداي قدس همدان برگزار مي شود.
پيكان هم اكنون با 33 امتياز در رتبه دوم و پاس با 12 امتياز در مكان بيستم جدول رده بندي ليگ دسته يك فوتبال كشور قرار دارند.
7520/6993

سرخط اخبار استان‌ها