۱۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۰۲
کد خبر: 81556088
T T
۰ نفر
همدلي و همزباني ملت ايران موجب صلابت و اقتدار نظام است

تبريز - ايرنا - اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي با صدور بيانيه اي به مناسبت 12 فروردين روز جمهوري اسلامي اعلام كرد: همدلي و همزباني ملت ايران موجب صلابت و اقتدار نظام بوده است.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومي اين اداره كل، در اين بيانيه آمده است: در برهه كنوني، حقانيت انقلاب اسلامي درعرصه‌هاي بين‌المللي به اثبات رسيده و انوار تابناك آن دل هاي مشتاقان عدالت و آزادي را نوراني ساخته است.

اين بيانيه مي‌افزايد: ملت با بصيرت، غيور و مقتدر ايران اسلامي كه وحدت و تبعيت از ولايت فقيه را همواره چراغ راه خود قرار داده ‌است، در بيش از سه دهه عمر پرثمر انقلاب اسلامي لحظه‌اي از آرمان‌هاي امام راحل و شهيدان غافل نبوده و با تعهد ديني و انقلابي و پيروي از رهنمودهاي حكيمانه امام خامنه‌اي در مسير تعالي اسلام و ايران كوشيده‌ است.

در ادامه اين بيانيه آمده است: ملت ايران با حضور حداكثري و حركت عظيم و سرنوشت‌ساز در انتخابات مجلس شوراي اسلامي بار ديگر نشان خواهد داد كه راي آنان به نظام همچون دوازدهم فروردين 58، در هر برهه‌اي از زمان 'آري' است و همچنان در مسير تحكيم حكومت اسلامي ثابت قدم و استوار هستند.

اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در پايان بيانيه خود افزوده است: ملت ايران در سالي كه از سوي مقام عظماي ولايت به نام سال دولت و ملت، همدلي و همزباني مزين شده است، با عزم و اراده راسخ زمينه پيشرفت‌هاي شگرف در عرصه‌هاي مختلف را فراهم و اين شعار را به باور و فرهنگي عمومي تبديل خواهد ساخت.

7223/1756

سرخط اخبار استان‌ها