۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷
کد خبر: 81525648
T T
۰ نفر

سرقت 12 مليون توماني دختر فراري از پدر

۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷
کد خبر: 81525648
سرقت 12 مليون توماني دختر فراري از پدر

تهران-ايرنا- رييس پليس فتا انتظامي استان سيستان و بلوچستان از دستگيري دختر جواني كه اقدام به سرقت مبلغ 12 ميليون تومان از حساب پدر خود كرده بود، خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني پليس فتا ، سرهنگ «سيدمحمد حسيني پور» گفت: با شكايت شهروند زاهداني مبني بر برداشت مبلغ قابل توجهي از حساب بانكي اش پرونده تشكيل و در دستور كار قرار گرفت.

رئيس پليس فتا استان سيستان و بلوچستان افزود: پس از اخذ اظهارات شاكي، كارشناسان اين پليس اقدامات تخصصي خود را به منظور شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان اين سرقت آغاز كردند.

حسيني پور افزود: با پيگيري سرنخ هاي به دست آمده، دختر شاكي به عنوان متهم شناسايي و از آنجا كه به شهرستان چابهار گريخته بود با تلاش كارشناسان اداره مبارزه آن شهرستان شناسايي و به اين پليس احضار شد.

وي تصريح كرد: متهم پس از رويارويي با شواهد و مستندات صراحتا به جرم خود اعتراف كرد و در بيان ماجرا گفت، مدتي پيش به دليل اختلاف با پدرم از خانه گريختم و كارت بانكي پدرم را نيز با خود بردم از آنجا كه به اطلاعات آن دسترسي داشتم طي چند مرحله از كارت بانكي به حساب خودم مبلغي را انتقال دادم.

وي از شهروندان خواست از اطلاعات بانكي خود با حساسيت بيشتري حفاظت كنند و با فعال سازي گزارش پيامكي بلافاصله بعد از هر تراكنش از انجام آن اطلاع پيدا كرده و جلو سوء استفاده هاي احتمالي بعدي گرفته شود.

اجتمام(1)9105** 1418
۰ نفر