۲ بهمن ۱۳۹۱، ۲۱:۰۸
کد خبر: 80509157
T T
۰ نفر
گروزدانوسكي: تلاش خواهم كرد بازي هاي خوبي براي پرسپوليس انجام دهم

تهران- هافبك مقدونيه‌اي پرسپوليس، گفت: مي دانم دربي خيلي مهم است و تلاش خواهم كرد امسال بازي هاي خوبي براي پرسپوليس انجام دهم.

به گزارش ایرنا و به نقل از باشگاه پرسپولیس، ولاتكو گروزدانوسكی بازیكن مقدونیه ای كه امروز قراردادش را با پرسپولیس بست، درباره میزان شناختش از پرسپولیس، گفت: هر بازیكنی كه در لیگ آسیا حضور داشته باشد، دوست دارد در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی كند. تیمی كه در آسیا پرطرفدارترین است و می دانم بازیكنان بزرگ تاریخ فوتبال ایران در این تیم بوده‌اند. یك شناخت قبلی از پرسپولیس داشتم و می دانستم كه به باشگاه مطرحی می آیم.

وی در اتباط با ترك لیگ فوتبال چین، توضیح داد: امسال در نیم فصل در تیم لیائونینگ بازی كردم و به واسطه عملكرد خوبم سه گل و هفت پاس گل امسال در كارنامه‌ام وجود داشت، هم از این تیم و هم از دو تیمی كه در رده‌های بالاتری قرار داشتند، پیشنهاد دریافت كردم اما یكی از مشكلات من در چین فاصله 14 ساعتی آن با مقدونیه بود. همانطور كه می دانید بازیكنان برای همراهی تیم ملی كشورشان 72 ساعت می توانند از باشگاه جدا شوند، من به خاطر این شرایط موقعیت خودم در تیم ملی را از دست داده بودم و سرمربی تیم مقدونیه از من خواست در كشوری بازی كنم كه فاصله كمتری با مقدونیه داشته باشد و این مهمترین دلیل من برای جدایی از فوتبال چین بود.

گروزدانوسكی در ارتباط با سطح لیگ چین، گفت: همین قدر بگویم بازیكنان خارجی بزرگی مانند آنلكا، دروگبا و ... به لیگ چین ملحق شدند. این نشان دهنده سطح كیفی لیگ چین است. در لیگ این كشور بازیكنان مطرح و خوب خارجی بازی می كنند، من هم این فرصت را داشتم در سوپر لیگ چین بازی كنم و عملكرد خوبی داشته باشم.

ولاتكو درباره احتمال موفقیت‌اش در فوتبال ایران، گفت: در چین كه بودم بازیكنان خارجی را می‌دیدم كه انگیزه نداشتند و آنها فقط برای درآمد به آنجا آمده بودند ولی بازیكن مطرحی و پر افتخاری مانند دروگبا وقتی گل می زد از فرط شادی پیراهن خود را برای تماشاگران تكان می‌داد، او عاشق فوتبال بود و من هم عاشق فوتبالم و این مسئله شانس مرا زیاد می كند ضمن آنكه می خواهم جایگاه خودم در تیم ملی مقدونیه را پس بگیرم.

وی با اشاره به حضور قبلی‌اش در فوتبال ایران، گفت: دلیل حضورم در داماش دورود، مربی آن داركو دراژیچ و رابطه خوب ما با همدیگر بود. او مربی خوبی است و او را می شناختم. با اصرار او آمده بودم، چون گفت شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارند. در آن فصل با این كه هافبك بودم، 6 گل زدم و چندین پاس گل دادم، الان به عنوان بازیكنی به پرسپولیس آمدم كه در لیگ چین، مقدونیه، قبرس و صربستان بازی كرده‌ و چندین قهرمانی به دست آورده‌ام و حدود 50 بازی برای تیم ملی مقدونیه داشته‌ام.

او همچنین درباره وضعیت فعلی خود نیز، گفت: تا دو ماه قبل در چین بازی می كردم. برای حدود 50 روز تمرین انفرادی داشتم و طی 10 روز اخیر برای این كه روی فرم مسابقه قرار بگیرم با تیم اول لیگ مقدونیه تمرین می‌كردم و از نظر آمادگی و قرار داشتن در شرایط كار تیم، مشكلی ندارم.

این بازیكن جدید پرسپولیس درباره احتمال حضور در دربی خاطرنشان كرد: من تازه به پرسپولیس ملحق شدم و قرار است فردا اولین تمرین‌ام را با تیم داشته باشم و از این بابت مشكلی ندارم و همه چیز بسته به تصمیم سرمربی دارد. در مورد دربی هم می دانم این بازی خیلی مهم است و تلاش خواهم كرد امسال بازی‌های خوبی برای پرسپولیس انجام دهم و انتظارات مدیریت باشگاه، كادر فنی و هواداران را برآورده كنم.

ورزشی (1) **9118**1368**

سرخط اخبار ورزش