سلیمی: خروجی دوره نخست کمیسیون ورزشکاران صفر بود

تهران - ایرنا - دارنده مدال طلای دسته فوق سنگین وزنه‌برداری در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: خروجی دوره نخست کمیسیون ورزشکاران صفر بود و کاری انجام نشد اما امیدوارم در دومین دوره شاهد فعالیت‌های موثر و مفید باشیم تا از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

به گزارش ایرنا، بهداد سلیمی روز جمعه در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران افزود: امیدوارم هر چه می‌شود به نفع جامعه ورزش و ورزشکاران باشد چرا که در دوره نخست کاری انجام نشد و این در شان کمیسیون ورزشکاران نیست. در دوره گذشته یک کمیسیون منفعل را شاهد بودیم که خروجی نداشت و باید در این دوره و بر اساس تجربه‌ای که داریم شاهد تغییر نگرش و فعالیت بیشتری باشیم.

وی ادامه داد: در یک سال آخر فعالیت این کمیسیون با حکم رئیس کمیته ملی المپیک به این کمیسیون اضافه شدم اما یک نفره نمی‌شود همه کار کرد. در مورد کمیسیون تحقیق کردم و می‌دانم این کمیسیون تنها بخشی  است که رئیس آن می‌تواند با «توماس باخ» رئیس کمیته بین‌المللی المپیک نامه‌نگاری کند و از او بودجه بگیرد. اما ما این فرصت را از دست دادیم و از ظرفیت‌هایی که داشتیم به خوبی استفاده نکردیم.  ظرفیت‌های دیگری هم در کمیسیون برای گرفتن بودجه جهت کمک به ورزشکاران و پیشکسوتان وجود دارد که باید از آن استفاده کرد.

سلیمی همچنین در مورد وضعیت وزنه‌برداری ایران و اینکه ایران دوباره می‌تواند طلای المپیک بگیرد یا خیر، تصریح کرد: با این روندی که در پیش گرفته شده خیلی به آینده خوشبین نیستم. رئیس فدراسیون باید رفتار و روشش را عوض کند تا بتوانیم به نتیجه برسیم. در مورد کشتی هم چنین نگرانی وجود داشت اما با آمدن علیرضا دبیر و حمید سوریان مشکلات برطرف شد و امیدوارم مسایل وزنه‌برداری نیز ختم به خیر شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha