الفتی: آرامش به ژیمناستیک برگشت/ انتظار دارم وسایل ورزشی مناسب وارد ایران شود

تهران- ایرنا- قهرمان ژیمناستیک کشورمان گفت: آرامش به ژیمناستیک برگشت و این آرامش به همه بچه‌های ژیمناستیک کمک می‌کند تا بهترین نتایج را کسب کنند.

به گزارش ایرنا، مهدی الفتی قهرمان ژیمناستیک کشورمان امروز دوشنبه پس از پایان مجمع انتخاباتی ژیمناستیک اظهار داشت: خداراشکر پس از چند ماه این انتخابات برگزار شد و آرامش به ژیمناستیک برگشت. این آرامش به همه بچه‌های ژیمناستیک کمک می‌کند تا بهترین نتایج را کسب کنند.

ژیمناست المپیکی کشورمان در رابطه با اینکه چه انتظاراتی از رییس جدید فدراسیون ژیمناستیک دارد، گفت: انتظار من برای خودم نیست، تمام بچه‌های ژیمناستیک این انتظار را داریم که بتوانند یک ست ورزشی مناسب وارد ایران کنند که بچه‌ها در این وسایلی که برای ۴۰ سال پیش است تمرین نکنند. تمام مسابقات در وسایل بروز برگزار می‌شود. ما در مسابقات باید چند روز را صرف آشنایی با وسایل کنیم. اگر وسایل به روز باشد سطح حرکات بچه‌ها بالا می‌رود و می‌توانند نتایج بهتری کسب کنند.

مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک امروز دوشنبه برگزار شد و زهرا اینچه‌درگاهی با کسب ۶۰ رای از مجموع ۶۶ رای اخذ شده در مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک برای دومین مرتبه به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha