۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84538213
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دارنده مدال برنز المپیک: کمیسیون ورزشکاران از دوره اول درس بگیرد

تهران - ایرنا - دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۴ آتن در رشته تکواندو گفت: کمیسیون ورزشکاران در نخستین دوره به برخی از اهداف خود نرسید. امیدوارم در دومین دوره بتوانیم شاهد فعالیت‌های خوبی باشیم و از دوره نخست آن درس بگیریم.

به گزارش ایرنا، یوسف کرمی روز جمعه در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران افزود: در دوره قبلی عضو کمیسیون ورزشکاران بودم و  اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم باید قبول کنیم که برنامه‌ها در ۴ سال گذشته به خوبی اجرا نشد. صحبت‌هایی در کمیسیون مطرح می‌شد که در همان حد حرف باقی می‌ماند؛ امیدوارم در دوره جدید و با تجربیاتی که از دوره اول داریم، شاهد فعالیت‌های بهتر باشیم. یکی از مهم‌ترین مباحث موضوع بیمه شدن قهرمانان و در درجه اول المپیکی‌های کشورمان است که باید به آن توجه داشت. 

وی ادامه داد: از موارد مهم هماهنگی اعضای کمیسیون با یکدیگر است و اگر غیر از این باشد نمی‌توان به خوبی تصمیم گرفت. کمیسیون نماینده همه ورزشکاران است و باید به این مساله دقت شود. من نه با کسی حرف زدم و نه ائتلاف کردم چون کمیسیون ورزشکاران چیزی ندارد. در دوره گذشته به عنوان یک ورزشکار رأی آوردم و باید دید در این دوره چه نتایجی حاصل می‌شود.

دارنده ۴ مدال طلا و برنز قهرمانی تکواندو جهان همچنین در مورد پیشنهاد حضور در کادر فنی تیم ملی گفت: پیشنهاد مربیگری در تیم ملی به من داده شد ولی با توجه به شرایط فعلی باید صحبت‌هایی با مدیر فنی تیم‌های ملی و هادی ساعی انجام دهم تا بهترین تصمیم گرفته شود. نمی‌توان انتظار داشته باشیم  که تکواندو همیشه در اوج باشد و فراز و نشیب همیشه وجود داشته و خواهد داشت. به نظر من با بازگشت رحیمی و ساعی دوباره به روزهای خوب خود باز خواهیم گشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha