پیشنهاد حدادی به کمیسیون ورزشکاران؛ تامین مسکن به جای پاداش المپیک

تهران - ایرنا - دارنده مدال نقره پرتاب دیسک بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: یکی از برنامه‌های من در صورت انتخاب شدن در کمیسیون ورزشکاران این است که به جای جوایز نقدی، مشکل مسکن قهرمانان المپیک را حل کنم.

به گزارش ایرنا، احسان حدادی امروز (جمعه) در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر در این انتخابات انتخاب شوم خیلی کارهای می‌توان انجام داد. اما نظرم این است که اگر یک کار درست انجام شود بهتر از چندین کار نیمه تمام خواهد بود و یکی از برنامه‌های من در صورت انتخاب شدن این است که مشکل مسکن قهرمانان المپیکی را حل کنم.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم دهکده المپیکی قهرمانان را عملیاتی کنیم و به قهرمانان ملی گفته شود که فقط هزینه ساخت منزل  را بدهند و فقط زمین به آنها داده شود. پاداش‌هایی که داده می‌شود خوب است اما اگر پاداش‌های نقدی برداشته شده و به جای آن منزل به قهرمانان داده شود خیلی بهتر است.

قهرمان پرتاب دیسک ایران با اشاره به شرایط تهیه زمین در شهرهای بزرگی چون تهران یادآور شد: تنها قشری که باعث شادی مردم می شوند قهرمانان هستند و همین قهرمانان هستند که پرچم ایران را بالا می‌برند. زمین‌های زیادی داریم که بخشی از آن مرتبط با منابع طبیعی است و می توان از آن استفاده کرد. 

وی در مورد حضورش در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین گفت: در المپیک توکیو مشکل درد کمر داشتم و هنوز هم این درد را دارم با این وجود تمرینات را آغاز کرده‌ام و می‌خواهم در بازی‌های آسیایی پنجمین مدال طلای خودم را به دست بیاورم، اگر در ورزش بودم که در خدمت فدراسیون هستم و اگر قرار شد در بخش مدیریتی کار کنم به وظایفم عمل خواهم کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha