مسابقات ورزش‌های قدرتی-روسیه/ قیطاسی کُنده ۱۸۰ کیلوگرمی را مهار کرد+فیلم

تهران- ایرنا- نماینده کشورمان در مسابقات ورزش‌های قدرتی روسیه موفق شد تا کُنده ۱۸۰ کیلوگرمی را بالای سر ببرد.

به گزارش ایرنا، در روز سوم بازی‌های قدرتی دنیا در روسیه، ۴ آیتم مسابقات قوی‌ترین مردان بخش حرفه‌ای در حال برگزاری است. در این رقابت‌ها رضا قیطاسی در دسته سنگین‌وزن‌ به عنوان نماینده ایران به رقابت پرداخته و تا اینجای کار در ۲ آیتم نفر اول و در ۲ آیتم دیگر نیز نفر دوم این مسابقات شده است.

قیطاسی سومین آیتم (حمل الوار ۳۴۰ کیلو ۴۰ متر) بخش حرفه‌ای رقابت قوی‌ترین مردان بازی‌های قدرتی جهان را با ثبت یک رکورد فوق العاده و بالاتر از رقبا پشت سر گذاشت و در آیتم گوی نیز توانست برترین ورزشکار این رقابت‌ها شود. وی همچنین در آیتم سه‌گانه و کُنده نیز موفق به کسب جایگاه دوم شد. در آیتم کُنده حریف روسیه‌ای موفق شد کنده ۱۸۰ کیلوگرم را ۲ بار بالای سر ببرد و در جایگاه اول بایستد.

قیطاسی قهرمان مردان آهنین ایران محسوب می‌شود و در حال حاضر درصدد کسب مدال نقره جهان است. روز گذشته تیم ایران در بخش آماتوری نیز با سه نقره به کار خود پایان داد.

علیرضا ظرفچی به عنوان سرپرست کاروان ایران را هدایت می‌کند و پیمان ماهری‌پور هم به عنوان اولین سرداور حرفه‌ای ایران در این رقابت‌ها حاضر شده است. همچنین بابک غضبانی با سمت مربی، تیم را همراهی می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha