سرپرست جدید هیات بدنسازی تهران معرفی شد؛ مسابقات قهرمانی استان برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- با استعفای رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی تهران، سرپرست جدید این هیات معرفی شد.

به گزارش ایرنا، ابوالفضل قناعتی، رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان تهران، ساعاتی پیش از مسند ریاست این هیات استعفا داد. با استعفای وی و به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، علی‌اکبر کریمی توسط فدراسیون پرورش اندام به عنوان سرپرست جدید هیات تهران انتخاب شد.

در حکم عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به علی اکبر کریمی آمده است:

احتراماً، نظر به مراتب تعهد، تخصص و بنا به پیشنهاد مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان تهران طی نامه شماره6185/م/5711مورخ19/2/1403، به استناد بند 3 ماده 15 آئین نامه هیات‌های ورزشی و به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران" منصوب می‌شوید. در این راستا، انتظار می‌رود تا با استعانت از پروردگار متعال و تکیه بر شرافت انسانی و اخلاقی و رعایت مقررات و ضوابط، در انجام امور محول شده و مسئولیت آن هیات در استان موفق بوده و با هماهنگی اداره کل محترم ورزش و جوانان استان تهران مطابق با آیین نامه نحوه فعالیت‌های هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی نسبت به فراهم نمودن مقدمات برگزاری انتخابات هیات استان اقدام کنید.

کریمی در مراسم معارفه نسبت به خبر عدم برگزاری مسابقات تهران واکنش نشان داد و گفت: این مسابقات طبق برنامه قبلی برگزار می شود و خبری از لغو آن نخواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha