۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۴۳
کد خبر: 80610088
T T
۰ نفر

توجه به بهداشت و سلامت نبايد محدود به هفته سلامت شود

۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۴۳
کد خبر: 80610088
توجه به بهداشت و سلامت نبايد محدود به هفته سلامت شود

رشت - فرماندار شهرستان فومن با اشاره به اجراي برنامه هاي متنوع در هفته سلامت در اين شهرستان خواستار توجه به بهداشت سلامت در تمام روزها شد و گفت: توجه به بهداشت و سلامت نبايد فقط محدود به هفته سلامت شود.

'اسماعیل قربانزاده' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شعار هفته سلامت 'فشار خون را جدی بگیریم' افزود: متاسفانه در جامعه بعضی از بیماری ها كه زمینه آن از فشار خون است كمتر مورد توجه قرار گرفته و باعث عوارض جبران ناپذیر برای خانواده ها شده است.

وی با بیان اینكه فرهنگ سازی برای رعایت بهداشت فردی و اجتماعی نیازمند توجه همگانی است، افزود: دستگاه های ذیربط ، رسانه ها و در راس آن مردم باید به مسائل بهداشتی و سلامتی جسم و روح توجه ویژه ای داشته باشند.

فرماندار فومن با اشاره به برنامه های تدارك دیده شده از سوی شبكه بهداشت و درمان شهرستان در طول هفته سلامت، گفت: متناسب با نامگذاری و روز شمار این هفته ویژه برنامه های متعددی شامل همایش، كارگاه های آموزشی، توزیع بروشور، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، ویزیت رایگان در روستاها و مدارس و برپایی سفره های سلامت در زمینه بیماری فشار خون و ارتقاء شاخص های بهداشتی در فومن در حال اجرا است.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته سلامت 120 نفر از دانش آموزان مدرسه نمونه راهنمایی حضرت امام رضا(ع) شهرستان فومن از سوی شبكه بهداشت و درمان و معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فومن ویزیت رایگان شدند.

فومن در 25 كیلومتری غرب مركز استان گیلان قرار دارد.

18 تا 24 فروردین ماه امسال با شعار فشار خون را جدی بگیریم، هفته سلامت نامگذاری شده است.ك/3

7294/ 603

سرخط اخبار استان‌ها