۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۱۷
کد خبر: 85474885
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

خادمان رضوی در ۶۰ نقطه از گیلان حاضر می‌شوند

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۱۷
کد خبر: 85474885
خادمان رضوی در ۶۰ نقطه از گیلان حاضر می‌شوند

آستارا - ایرنا - رابط آستان مقدس امام رضا(ع) در آستارا گفت: خادمان حرم رضوی در ۶۰ نقطه گیلان حضور پیدا می‌کنند.

بهرام تسلی نیا عصر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهارکرد: کاروان زیر سایه خورشید در استان گیلان به سه گروه تقسیم شده و قرار است در تمامی شهرستان های آستان گیلان حضور پیدا کنند و پرچم متبرک این آستان مقدس را جهت زیارت مردم استان گیلان به جای جای این استان می برند.

مسئول کانون رضوی شهرستان آستارا از اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه توسط کاروان زیر سایه خورشید در این استان خبر داد و بیان کرد: برنامه‌های خادمین حرم امام رضا علیه السلام در گیلان مردمی برگزار می‌شود.

تسلی نیا با اشاره به اهمیت برنامه‌های حرم رضوی در گیلان اضافه کرد: حضور در بیمارستان‌ها، زندان‌ها، مدارس و خوابگاه‌های دانشجویی بخشی از برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در گیلان است.

وی از برپایی مراسم بزرگ استقبال خادمین رضوی در رشت خبر داد و افزود: این همایش بزرگ از میدان صیقلان به سمت حرم مطهر فاطمه اخری رشت برگزار می‌شود.

مسئول کانون رضوی آستارا از دعوت ۵۰ هزار گیلانی در جشن ویژه میلاد امام رضا علیه السلام در این استان خبر داد و بیان کرد: این تعداد دعوت نامه برای حضور در جشن ویژه شب میلاد امام رضا (ع) در پیاده راه فرهنگی رشت ارسال شده است.

تسلی نیا از حضور کاروان زیر سایه خورشید در نقطه صفر مرزی گیلان خبر داد و بیان کرد: خادمین حرم رضوی برای ایجاد روحیه معنوی در بین مرزداران غیور گیلانی به نقطه صفر مرزی خواهند رفت.

وی ادامه داد: حضور کاروان زیر سایه خورشید در بین روستاییان مشغول کار در مزارع و برنج زارها از برنامه‌های مهم این دهه است.

مسئول کانون رضوی شهرستان آستارا گفت: این کاروان عصر روز یک شنبه به شهرستان آستارا وارد شد و در ادامه به آسایشگاه معلولین ویرمونی خواهند رفت و با برگزاری مراسم در مسجد غربا برنامه روز نخست خود را به پایان خواهند رساند.

تسلی نیا ادامه داد: کاروان زیر سایه خورشید در روز دوم در مراسم زیارت عاشورای نظامیان شهرستان آستارا حضور خواهد یافت و در مراسمات مدارس شهرستان آستارا حضور پیدا خواهند کرد و در ادامه با رفتن به بیمارستان شهید بهشتی آستارا و منزل شهیدان دفاع مقدس برنامه را ادامه خواهیم داد و در پایان با حضور در ایستگاه صلواتی و اهدای تبرکی به مردم در شهر لوندویل برنامه خود در شهرستان آستارا را به پایان خواهند رساند.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان و حدود ۱۷۳ کیلومتری رشت با استان اردبیل و کشور آذربایجان همسایه است.

آستارا با بهره مندی از سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی فضای مناسبی برای تجارت در سطح منطقه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha