۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 924
کد خبر: 85478109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مطهری: هواداران تراکتور ستاره های تیم روی سکوها هستند

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۷
کد خبر: 85478109
مطهری: هواداران تراکتور ستاره های تیم روی سکوها هستند

تبریز - ایرنا - مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه هواداران ستاره های تیم روی سکوها هستند، گفت: با حمایت تماشاگران رو به جلو حرکت می کنیم.

به گزارش ایرنا، حمید مطهری روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی با مس رفسنجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از هواداران خواست مثل همیشه در ورزشگاه حضور پیدا کنند و از تیم حمایت کنند.

وی با بیان اینکه مس رفسنجان تیم خوب و قابل احترامی است، گفت: در جام حذفی محکوم به برد هستیم و تلاش می کنیم تیم مورد نظر هواداران باشیم.

وی با بیان اینکه همه تمهیدات اندیشیده شده است، ادامه داد: با توجه به فشردگی بازی‌ها خیلی دوست داریم که در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم ولی فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است.

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا مشکل تمرین یک روز قبل از بازی در ورزشگاه یادگار امام حل شده است؟ گفت: بله مشکل تمرین حل شده و بعد از ظهر امروز تمرین می کنیم.

وی درباره عملکرد حسین پورحمیدی و گل نخوردن تیمش در بازی‌های اخیر اظهار کرد: در بخش دفاعی از لحاظ دفاع تیمی خوب عمل کردیم و همه بازیکنان تلاش کردند تا نتیجه بگیریم.

مطهری در پاسخ به این سوال که مدت قراردادش با تراکتور چقدر است و آیا مشروط به آمدن یا نیامدن یحیی گل‌محمدی است؟ گفت: القاب برای من مهم نیست و هدفم خدمت کردن به تیم است.

وی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا، اعلام کرد: مهدی عبدی را در اختیار نداریم.

مطهری با اشاره به اینکه عبدی مشکل مینیسک خارجی دارد که یک آسیب دیدگی قدیمی است، گفت: فکر می‌کنم به بازی های این فصل نرسد.

به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم فوتبال تراکتور و مس رفسنجان از مسابقات جام حذفی کشور ساعت ۱۹ فردا /پنج شنبه/ در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha