۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۱
کد خبرنگار: 1026
کد خبر: 84130163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وعده نفت مسجد سلیمان برای ارائه بازی جذاب برابر نساجی مازندران

ساری - ایرنا - مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت که تیمش برای ارائه بازی جذاب برابر نساجی مازندران در قائمشهر در چارچوب مسابقات هفته چهارم لیگ برتر به میدان می‌رود.

به گزارش ایرنا ، مجید محافظت کار دوشنبه شب در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی مازندران در قائمشهر افزود : نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان از تیم های با ریشه و اصالت در فوتبال ایران به شمار می روند و قطعا هر دو تیم با پرهیز از حواشی به دنبال بازی خوب و جذاب هستند.
وی گفت : کادر فنی نفت هر تیمی را قبل از بازی به خوبی آنالیز می کند و متناسب با تیم ها و سبک بازی ، بازیکنان خود را در زمین چینش می کند و این کار در مورد نساجی نیز انجام شد و با شناخت وارد میدان حریف می شویم.
محافظت کار اظهار داشت : برنامه اول ما در داخل زمین و بازی برابر حریف ارائه یک بازی خوب و گل نخوردن است و پس از آن تلاش می کنیم با خلق موقعیت به نتیجه دلخواه خود برسیم. در سه بازی اخیر نیز نشان دادیم که تیم ما بازی خوبی از خود در برابر حریفانش به نمایش می گذارد.

مربی نفت مسجد سلیمان از سیروان قربانی به عنوان تنها مصدوم تیمش نام برد و اضافه کرد : بقیه بازیکنان تیم ما در آمادگی کامل به سر می برند و مشکلی برای ورود به زمین برای دیدار فردا نخواهند داشت . ما آمادگی کامل برای برگزاری این دیدار داریم.
وی در مورد نبود تماشاگران در ورزشگاه به دلیل شیوع کرونا ، گفت : تیم نفت و نساجی از تیم های پرهودار شهرستانی محسوب می شوند که عدم حضور هواداران در ورزشگاه قطعا بر کیفیت بازی ها تاثیر خواهد گذاشت، ولی در شرایط فعلی چاره ای جز دوری از تماشاگران در ورزشگاه ها نداریم.
محافظت کار ابراز امیدواری کرد که با رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا ریشه کن شود و باز دیگر ورزشگاه ها با حضور تماشاگران روزهای داغ خود را سپری کند و بازیکنان نیز با تشویق هواداران بازی با کیفیت تری را ارائه دهند.
مربی نفت مسجد سلیمان شرکت مجتبی حسینی سرمربی تیمش در نشست فنی را دلیل عدم شرکتش در کنفرانس خبری پیش از دیدار با نساجی اعلام کرد و از طرف وی از خبرنگاران مازندرانی عذرخواهی کرد.
پیش از این در نخستین دیدار خانگی تیم نساجی مازندران برابر تراکتور سازی تبریز که در هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه وطنی برگزار شد، علی منصوریان سرمربی تراکتور سازی نیز در کنفرانس پیش از دیدار شرکت نکرد.
عدم حضور سرمربیان تیم های میهمان در کنفرانس خبری پیش از دیدار در برابر نساجی مازندران در قائمشهر رشته ای دراز دارد به گونه ای که در فصل گذشته نیز حدود ۱۰ سرمربی تیم های میهمان به دلایل نامعلومی در این نشست خبری که از سوی فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا اجباری است، شرکت نکردند
نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فردا سه شنبه ۱۱ آذر ماه میهمان نساجی مازندران در قائمشهر است. این دیدار با قضاوت روح الله شریفی ساعت ۱۶.۱۰ دقیقه در ورشگااه شهید وطنی قائمشهر شروع می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha