۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲
کد خبر: 81318533
T T
۰ نفر

تلنگر؛ واكاوي كتابخانه رشت !

۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲
کد خبر: 81318533
تلنگر؛ واكاوي كتابخانه رشت !

رشت - ايرنا - روزنامه گيلان امروز در شماره بيست و نهم شهريورماه در مطلبي با عنوان ' كتابخانه ناتمام رشت و دولت روحاني' دغدغه تكميل كتابخانه مركزي رشت را مطرح كرده است.

گيلان امروز در بخش تلنگر به قلم 'كوروش مهيار' نوشته است: ساختمان استانداري سابق توسط شركت هاي مختلف ريخته مي شود تا بناي تازه اي به نام كتابخانه مركزي شهر رشت بر آن جاي بگيرد.

اما امروز عمر اين ساخت به دهه اي نزديك مي شود ولي چراغ بهره وري آن هنوز روشني نيافته است ؛ چنين است كه نماينده دولت تدبير و عدالت و اميد در استانمان حضور مي يابند تا به واكاوي و بررسي و انشاالله سرعت بخشي در پروژه هايي كه به هر علتي به زمين مانده بپردازند و بايد كه همت و تلاش را با اعتبارات مالي و قدرت فكري مضاعف به كار گيرند تا مقصود به دست آيد.

با نگاهي منصفانه در حال حاضر شاهديم كه در زمينه هاي مختلف فرهنگي كارهاي فراوان اما با آرامش و به دور از هياهو توسط دولت نوبنياد آقاي روحاني در حال انجام است.

شك نيست كه فرجام هر كار و حركت فرهنگي و بازتاب آن در جامعه، بر اخلاق ،كرامت، مروت، وجدان و هر آنچه كه به اساس مباني مثبت و نيك انساني مربوط است اثر خود را مي گذارد.

چنين اموري مانند مبادلات اقتصادي و اعداد شايد فوري و عيني قابل لمس نباشند اما در مجموع بر تعقل عمومي جامعه اثرات خود را خواهند داشت و به روند يك زندگي اخلاق مدارانه با فرهنگي رشد يافته و سعادت آميز و البته لذت بخش در كنار پيشرفت مادي عموم و در سايه نگرشي ارزشي كمك خواهند كرد آن هم عدالت محورانه و منصفانه.

منبع: روزنامه گيلان امروز - بيست و نهم شهريورماه 93

1881/695

سرخط اخبار استان‌ها