۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85479565
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سرمربی مس سونگون: در نیمه دوم مقابل داماش غافلگیر شدیم

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۳۸
کد خبر: 85479565
سرمربی مس سونگون: در نیمه دوم مقابل داماش غافلگیر شدیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس سونگون گفت: در نیمه دوم دیدار برابر داماش گیلان غافلگیر شدیم.

به گزارش ایرنا، علی اصغر کلانتری غروب پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های داماش و مس سونگون در رشت اظهار کرد: در نیمه نخست این دیدار، داماش تیم برتر میدان بود و بازیکنان نتوانستند دستورات کادرفنی را در زمین پیاده کنند.

وی افزوذ: البته این دیدار برای تیم داماش بازی مرگ و زندگی بود و به همین دلیل بازیکنان داماش خیلی با انگیزه در این مسابقه ظاهر شدند اما در نیمه دوم تیم ما بر بازی تسلط داشت.

وی ادامه داد: ما روی ضدحملات و شوت‌های از راه دور بازیکنان داماش غافلگیر شدیم و در عین برتری در نیمه دوم گل‌های غافلگیرانه دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال مس سونگون اضافه کرد: خوشبختانه خطر سقوط ما را تهدید نمی‌کند اما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در بازی های باقیمانده با به دست آوردن امتیازات، جایگاه بهتری را کسب کنیم.

مستحق پیروزی بودیم

مربی تیم فوتبال داماش گیلان هم در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: در روزی که مستحق پیروزی بودیم, با حمایت طرفداران خود توانستیم پیروزی ارزشمندی را کسب کنیم.

مصطفی حاجتی افزود: این سه امتیاز به بازیکنان ما انگیزه می دهد و از سوی دیگر روند رو به رشد ما با این پیروزی ادامه می‌یابد زیرا در سه بازی اخیر, هفت امتیاز کسب کردیم.

وی ادامه داد: ما با تمام تلاش در بازی‌های باقیمانده به میدان می رویم و به هواداران قول می‌دهیم که با تمام وجود بجنگیم تا بتوانیم سهمیه خود را در لیگ دسته یک کشور حفظ کنیم.

مربی تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد: البته مشکلاتی داریم اما امیدواریم که با کمک مالک باشگاه بتوانیم مبلغی را به تیم تزریق کنیم تا بازیکنان در سه دیدار باقیمانده با روحیه بهتری به میدان بروند.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال داماش و مس سونگون عصر پنجشنبه در هفته سی و یکم رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه چهار بر یک حریفش را شکست داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha