۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85479477
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال داماش از مس طلا گرفت

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۱
کد خبر: 85479477
تیم فوتبال داماش از مس طلا گرفت

رشت - ایرنا - تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه مسابقات لیگ دسته یک کشور جام آزادگان برابر مس سونگون به برتری پرگل دست یافت تا سه امتیاز ارزشمند این دیدار را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا تیم‌های فوتبال داماش گیلان و مس سونگون عصر پنجشنبه در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور, در یک هوای بارانی و در حضور بیش از پنج هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید عضدی رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست داد.

در نیمه نخست این دیدار، تیم داماش با حمایت طرفدارانش بر بازی تسلط کاملی داشت و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد تا اینکه آرمان لطف خدا بازیکن این تیم در دقیقه ۴۲ دروازه مس سونگون را باز کرد تا داماشی‌ها این نیمه را با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم نیز داماش تیم برتر میدان بود و در دقیقه ۶۶ حسین ابراهیمی بازیکن باتجربه این تیم با یک ضربه زیبا و از فاصله حدود ۳۰ متری گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه ۷۰ نیز, رضا پورمهدی سومین گل داماش را به ثمر رساند.

پس از گل سوم داماش, تیم مس سونگون موفق شد یک گل به ثمر برساند و بهزاد نوروزی بازیکن این تیم در دقیقه ۷۶ تنها گل مس سونگون را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و تیم داماش در دقیقه ۸۷ توسط امیرمحمد سیمان پور به گل چهارم خود دست یافت تا در نهایت این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود داماش خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را حسین زمانی با کمک‌های امیرمحمد داودزاده و علی فراهانی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه حسین فلاحیان از تیم فوتبال مس سونگون, رضا زاهدتبار و محسن انبساطی از تیم داماش گیلان کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال داماش در این بازی با ترکیب سعید ابراهیم پور, میلاد پورمحسن, سعید دلاور, سعید طالبی, محمدسجاد قلی بیگی, محمد رستمی, رضا پورمهدی آبادی, بلال میرزاعلی, حسین ابراهیمی(دقیقه ۷۷ محسن انبساطی), آرمان لطف خدا و رضا زاهدتبار(دقیقه ۸۰ امیرمحمد سیمان پور) مقابل مس سونگون قرارگرفت.

همچنین تیم مس سونگون با ترکیب مهدی حقیقت, میثم جودکی, محمدطاهر امینی, محمدرضا زینال خیری, بهزاد نوروزی, امیرحسین نشاط جو, ماهان احمدزاده, محمد ابراهیمی, حسین فلاحیان, فرزان دانا و محمد زینالی رفیع رو در روی داماش قرار گرفت.

پیش از این دیدار و تا پایان هفته سی ام رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم پیگیری می شود, تیم مس سونگون با کسب ۴۲ امتیاز در رتبه هشتم و تیم داماش گیلان نیز با کسب ۲۴ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha