۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۰۳
کد خبر: 83306478
T T
۰ نفر
علم براي رشد و نفوذ آن در عرصه هاي گوناگون باشد

رشت - ايرنا- امام جمعه رشت و نماينده ولي فقيه در استان گيلان با اشاره به جايگاه بالاي علم گفت: تلاش براي علم آموزي بايستي در جهت رشد علم و نفوذ آن در عرصه هاي گوناگون باشد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت الله رسول فلاحتي روز سه شنبه در ديدار اعضاي ستاد تكريم و بزرگداشت مقام معلم و جمعي از فرهنگيان ايثارگر و روساي ادارات تابعه استان افزود: علم براي رشد و نفوذ آن درعرصه هاي گوناگون، بايستي مجاهدانه به جوانان انتقال داده شود.
وي با تشريح جايگاه و منزلت معلم، مربيگري و استاد اظهار داشت: معلم حق بزرگي بر انسان دارد، بنابراين همه ما بايستي شان و منزلت معلم را حفظ كرده و قدردان آنها باشيم.
امام جمعه رشت با بيان اينكه هيچ وقت، نمي توان سپاسگزار معلمان بود، خطاب به حاظران در اين ديدار خاطر نشان كرد: قيمت و ثمر كارتان را با دنيا مقايسه نكنيد، معلمان خود را بايستي در تراز اين امور مقايسه نكند اگر چه برمتوليان لازمست كه در جهت رفع دغدغه هاي مادي و دنيوي اين گروه تلاش كنند.
نماينده ولي فقيه در استان گيلان در ادامه سخنانش با بيان اين كه مقداري نشاط علمي در مراكز آموزشگاهي و دانشگاهي كاسته شده، خاطر نشان كرد: نشاط علمي را در جوانان ايجاد كنيد.
ديدار اعضاي ستاد تكريم و بزرگداشت مقام معلم و جمعي از فرهنگيان ايثارگر و روساي ادارات تابعه گيلان با نماينده ولي فقيه در استان به مناسبت هفته معلم برگزار شد.
در اين ديدار، خانواده شهيد عليزاده از مدافعان حرم و جمعي از جانبازان و نيروهاي بازنشسته سال 97 آموزش و پرورش گيلان تجليل شدند.
12 تا 18 ارديبشهت هفته معلم نام گرفته است.
7286/2007

سرخط اخبار استان‌ها