۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۱
کد خبر: 85482541
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل زدگان را تقبل کردند

مشهد - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کمیل مشهد گفت: سپاه این ناحیه و برخی از اتحادیه‌ها در خصوص تامین برخی کالاهای ضروری زندگی سیل زدگان اخیر مشهد تفاهمنامه امضا کردند.

سرهنگ پاسدار مسعود پهلوان روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اتحادیه‌های لوازم خانگی قنادان و املاک متعهد شدند ۱۰ دستگاه یخچال، تهیه ۶ سری جهیزیه کامل و نیز در اختیار قرار دادن ۱۰ باب منزل مسکونی به مدت سه ماه به صورت رایگان برای خانواده‌هایی که منازل آنها شرایط اسکان را ندارند در اختیار قرار دهند.

وی ادامه داد: تامین ۳۰۰ تخته پتو، ۱۳۰ متر موکت، تعمیر پنج دستگاه خودرو، اهدای ۲۱۰ جفت کفش، ۱۳۰ بسته غذایی برای مصرف یکماه، سیمان و گچ، بسته های بهداشتی برخی دیگر از تعهدات اصناف حاضر در جلسه امضای این تفاهنمامه است.

بارش‌های تندری اخیر در مناطق شهری و روستایی خراسان رضوی که با تگرگ و وقوع سیلاب همراه بود علاوه بر وارد آوردن خسارت‌های فراوان به بخش راه، کشاورزی و زیرساخت‌های آب و برق استان، جان ۹ نفر را در مشهد و فریمان گرفت.

معاون اول رییس‌جمهور چهارشنبه گذشته نیز پس از بروز سیلاب مهیب مشهد، در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی آخرین وضعیت منطقه پس از این حادثه را جویا شده و بر بسیج همه جانبه امکانات و دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان برای کمک به آسیب دیدگان سیل تاکید کرده بود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha