۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۳
کد خبر: 85482422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتحادیه املاک مشهد ۱۰ واحد مسکونی را در اختیار سیل‌زدگان قرار داد

مشهد -ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: اتحادیه صنف مشاوران معاملات املاک این شهر با همکاری این مدیریت، ۱۰ واحد مسکونی به مدت سه ماه را به صورت رایگان در اختیار خانواده‌های سیل‌زده این شهر که خانه‌هایشان تخریب شده، قرار دادند.

محسن صیادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز با همراهی رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک مشهد با هدف بررسی و رسیدگی به شرایط خانواده‌های سیل‌زده «سپاه ۶۹» در این شهر، فرآیند روند امدادرسانی به خانواده های سیل زده بررسی شد.

وی بیان کرد: به دنبال حادثه سیل اخیر و خسارت دیدن جمعی از همشهریان، امروز بیش از ۲۰۰ جعبه شیرینی بین ساکنان منطقه مزبور به بهانه ولادت امام رضا(ع) توزیع شد و در کنار آن مشکلات پیش آمده برای این ساکنان ارزیابی و هماهنگی‌های لازم برای تداوم امدادرسانی در دستور کار قرار گرفت.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی و با توجه به آسیب‌ها و خسارات وارده بر منازل ساکنان سیل زده این منطقه، واحد بازرسی و نظارت اصناف مشهد در کنار اتحادیه مشاوران املاک تعداد ۱۰ واحد منزل مسکونی را به صورت رایگان به مدت ۳ ماه در اختیار خانواده هایی که منازلشان در این حادثه تخریب شده است، قرار می دهند.

صیادی گفت: این واحد ساختاری اقتصادی، تعزیری و اجتماعی داشته و این ظرفیت بی بدیل و مثبت، همواره در کنار مردم قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha