۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۲۳:۵۵
کد خبر: 83207378
T T
۰ نفر

مسابقات اسنوكر جام فجر گيلان پايان يافت

۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۲۳:۵۵
کد خبر: 83207378
مسابقات اسنوكر جام فجر گيلان پايان يافت

رشت - ايرنا - رقابت هاي اسنوكر گراميداشت چهلمين سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي جام فجر، سه شنبه با معرفي نفرات برتر پايان يافت.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، در اين دوره از رقابت ها، 40 ورزشكار اسنوكرباز برتر از شهرها و بخش هاي مختلف استان گيلان در رشته 15 توپ و به ميزباني باشگاه تك و هفت با هم به رقابت پرداختند.
در پايان اين رقابت ها ، محمدرضا محمدي و محمد خسرواني برابر تمامي حريفان خود به برتري دست يافتند و به مرحله نهايي اين دوره از مسابقات راه يافتند.
در ديدار نهايي و فينال اين مسابقات نيز، محمدرضا محمدي از باشگاه بيليارد استار برابر حريف خود به پيروزي دست يافت و عنوان قهرماني رقابت هاي اسنوكر 15 توپ جام فجر استان گيلان را به خود اختصاص داد.
محمد خسرواني از باشگاه بيليارد پل كياشهر در مكان دوم قرار گرفت ، عارف حجتي از باشگاه شار رشت عنوان سوم را كسب كرد و نيما اجاقي از ماسال توانست مقام چهارم رقابت هاي اسنوكر جام فجر گيلان را تصاحب كند.
همچنين آراد شنگول كه با 15 سال سن در اين دوره از رقابت ها حضور يافته بود، از سوي مسئولان برگزاري اين مسابقات، جايزه كم سن ترين بازيكن اسنوكر جام فجر گيلان را به خود اختصاص داد.
در پايان اين رقابت ها ، از سوي مسئولان برگزاري مسابقات اسنوكر 15 توپ جام فجر گيلان به نفرات برتر اين دوره از رقابت ها، جام و مدال قهرماني و همچنين جوايزي اهداء شد.
7285 /6030

سرخط اخبار استان‌ها