۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۲۱:۵۷
کد خبر: 83133730
T T
۰ نفر
آغاز فعاليت موسسه قرآن و عترت كريمه در گنبدكاووس

گنبدكاووس - ايرنا - بيستمين واحد آموزشي موسسه فرهنگي قرآن و عترت كريمه آل رسول (ص) شهر مقدس قم باهدف آموزش و تربيت مربيان قرآني امروز پنجشنبه در گنبدكاووس آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در مراسم آغاز فعاليت اين موسسه قرآني كه برخي مسئولان، فعالان و فراگيران قرآني گنبدكاووس حضور داشتند، مدير موسسه فرهنگي قرآن و عترت كريمه آل رسول (ص) در سخناني گفت: اين موسسه كه فعاليت آن از سال 89 آغاز شده هم اكنون 20 واحد آموزشي در سه استان گلستان، سمنان و قم دارد.
حجت الاسلام سيدابوالفضل حكيمي افزود: از مجموع 20 واحد آموزشي اين موسسه 14 واحد آن با كمك فعالان قرآني و خيرين در برخي شهرها و روستاهاي بزرگ استان گلستان داير شده است.
وي اضافه كرد: واحد گنبدكاووس در ساختمان وقفي با زيربناي 330 مترمربع متعلق به حاج رحيم حق پرست كه جانباز 70 درصد و پدر شهيد نيز مي باشد، داير شده و به علاقمندان فراگيري قرآن و مفاهيم در دو قسمت خواهران و برادران در گروه هاي سني مختلف آموزش مي دهد.
حجت الاسلام حكيمي، تربيت مربيان قرآني را از رويكردهاي اصلي موسسه فرهنگي قرآن و عترت كريمه آل رسول (ص) دانست و گفت: از ابتداي فعاليت موسسه تا زمان حاضر 30 دوره كاربردي تربيت مربي با حضور يكهزار نفر برگزار شده است.
وي با تاكيد بر ضرورت حمايت بيشتر مسئولان و خيرين از فعاليت هاي قرآني دركشور، تصريح كرد: توجه به آموزش قرآن و مفاهيم آن و بكارگيري دستورات روح بخش اين كتاب آسماني در زندگي جامعه را از بسياري آسيب ها مصون مي دارد.
به گزارش ايرنا، واحد قرآن و عترت كريمه آل رسول (ص) گنبدكاووس در محل فاز دوم شهرك فرهنگيان كوچه پشت مسجد امام خميني (ره) اين شهرك واقع است.
شهرستان گنبدكاووس با 350 هزار نفر جمعيت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/2729

سرخط اخبار استان‌ها