۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲
کد خبر: 82076377
T T
۰ نفر
پيام تبريك استاندار گلستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومي

گرگان - ايرنا- استاندار گلستان در پيامي با تبريك روز ملي ارتباطات و روابط عمومي، گفت: ارتباطات همواره در زندگي انسان تاثير بسزايي داشته، ولي اين نقش در عصر حاضر به بالاترين حد خود رسيده است.

به گزارش دريافتي ايرنا، حسن صادقلو در پيام روز دوشنبه خود افزوده است كه نامگذاري 27 ارديبهشت ماه به نام روز ملي ارتباطات و روابط عمومي نشان از عمق توجه به اين مقوله در نظام جمهوري اسلامي ايران دارد.
به گفته وي، فرآيند ارتباطات مي تواند در بهره مندي و بهره وري افراد نقش اساسي داشته باشد و در اين راستا روابط عمومي به مثابه تلاشي براي نفوذ بر افكار از طريق عملكردي مسوولانه و براساس روابط رضايت مندانه دوطرفه است.
استاندار با بيان اين كه گلستان اگرچه به لحاظ تقسيمات كشوري، استاني نوپاست، اضافه كرد: ولي بنيان هاي روابط عمومي و ارتباطات در آن تاريخچه اي ديرينه دارد و از نظر تعاريف جديد نيز در جايگاهي مناسب قرار گرفته است.
صادقلو در پايان اظهار اميدواري كرده است كه دست اندركاران اين امر در گلستان با استفاده از ابزارهاي نوين و روش هاي خلاقانه بتوانند ارتباطات شايسته و مفيدي را با مخاطبان ايجاد و به رشد و توسعه اين خطه كمك كنند.
همچنين دكتر تقي رياحي رييس دانشگاه علوم پزشكي گلستان در پيامي با تبريك اين روز به فعالان عرصه اطلاع رساني و كارشناسان و رابطين روابط عمومي دانشگاه گفت: روابط عمومي نوين، به مثابه آينه تمام نماي انتظارات و مطالبات برحق مردم، از سازمان‌ها و نهادهايي است كه براي خدمت به آن‌ها، تكوين و سازمان يافته اند.
به گفته وي روز ارتباطات و روابط عمومي فرصتي است مغتنم براي بازبيني هوشمندانه و منصفانه در راه هاي طي شده، فراز و نشيب هاي فراوان پيش رو و نيز ترسيم چشم اندازي روشن از آينده كه مي تواند درخور شان و منزلت جوامع امروز طراحي و تدبير شود.
1648

سرخط اخبار استان‌ها