۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹
کد خبر: 81695225
T T
۰ نفر
استقبال پرشور كردستانی ها از رییس جمهوری در ورزشگاه استقلال سنندج

سنندج- ایرنا- رییس جمهوری ایران اسلامی و كاروان تدبیر و امید دقایقی پیش در میان ازدحام جمعیت وارد ورزشگاه استقلال سنندج شد و با استقبال پرشور و باشكوه مردم این دیار روبرو شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دكتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به فرودگاه سنندج مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار كردستان و سایر مقامات محلی قرار گرفت.

رییس دولت تدبیر و امید پس از آن در میان ازدحام جمعیت استقبال كنندگان برای سخنرانی در جمع مردم وارد ورزشگاه استقلال سنندج شد و مورد استقبال پرشور اقشار مردم قرار گرفت.

مسیر فرودگاه تا ورزشگاه استقلال بنر و پارچه نوشته هایی با عنوان 'روحانی تنها نمی ماند'، 'توافق هسته ای حاصل تدبیر و اعتدال' و 'روحانی مچكریم' نصب شده است.

بنری با عنوان 'دكتر روحانی سپاس از توافق هسته ای' و پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست اسقبال كنندگان به اهتزار در آمد.

در این میان ویژه نامه روزنامه ایران كه در صفحه اول خود عكس بزرگی از دكتر روحانی را چاپ كرده است در دست مردم دیده می شود.

مردم با رقص و پایكوبی و سر دادن شعارهای روحانی قهرمان امید خلق ایران، عقلانیت زنده باد، روحانی پاینده باد، 'روحانی روحانی، امید خلق مایی'، صلی علی محمد ناجی ملت آمد، صل علی محمد، یاور رهبر آمد، روحانی روحانی توافق و شهامت مبارك و روحانی صداقتت مبارك، از رییس جمهوری و كاروان تدبیر و امید استقبال كردند.

در این میان پارچه نوشت هایی با مضامین بیكار تحصیلكرده، سپاس از توافق هسته ای، ظریف دوست داریم، توسعه كردستان شعار هر كرد ایران، در دست جوانان، زنان و مردان دیده می شود.

همچنین در ورودی ورزشگاه كلاه های بنفش آفتاب گیر در میان استقبال كنندگان توزیع شد.

نامه های مردمی از طریق نیروهای هلال احمر و انتظامات در ورزشگاه در حال جمع آوری است.ك/4

7348/1904

سرخط اخبار استان‌ها