۲۸ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۲۲
کد خبر: 81126032
T T
۰ نفر

عموهاي فيتيله اي مهمان كودكان آستارايي مي شوند

۲۸ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۲۲
کد خبر: 81126032
عموهاي فيتيله اي مهمان كودكان آستارايي مي شوند

آستارا ـ ايرنا ـ رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آستارا از حضور عموهاي فيتيله اي به منظور اجراي برنامه اي شاد و مفرح به مدت يك روز در اين شهرستان خبر داد.

ابراهيم مسئلتي روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: اين برنامه به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن با عنوان 'جشن بزرگ عموهاي فيتيله اي' در آستارا برگزار مي شود.

وي با اشاره به اينكه اين برنامه با مشاركت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آستارا و موسسه فرهنگي و هنري شهر باران آستارا برگزار مي شود ، افزود: اين جشن بزرگ با حضور پرشور كودكان و نوجوانان آستارايي در روز چهارشنبه سوم ارديبهشت برگزار مي شود.

وي اضافه كرد: برنامه هاي شاد عموهاي فيتيله اي در قالب دو سانس در ساعات 16 و 20 در محل سالن ورزشي انقلاب آستارا اجرا مي شود.

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آستارا در ادامه از برپايي نمايشگاه توانمندي هاي بانوان شهرستان خبر داد و گفت: در نمايشگاه توانمندي هاي بانوان آستارا، توليدات هنري و صنايع دستي از قبيل گليم ، فرش ، سفال ، قلاب بافي ، ترمه دوزي و سرمه دوزي در معرض ديد عموم گذاشته مي شود.

مسئلتي با اشاره به اينكه اين نمايشگاه نيز به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه(س) بر پا مي شود ، اضافه كرد: نمايشگاه توانمندي هاي بانوان آستارايي از روز شنبه 30 فروردين به مدت يك هفته، صبح ها از ساعت 9 الي 14 و عصرها از ساعت 16 الي 18 در گالري معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان داير است.ك/3

7105 / 535 / 695

سرخط اخبار استان‌ها