۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۵۲
کد خبر: 81641575
T T
۰ نفر
سپاه پاسداران شلیك گلوله توپ به سپاهان شهر اصفهان را تكذیب كرد

اصفهان-ایرنا- روابط عمومی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان شلیك اشتباهی گلوله توپ از یگان های نظامی سپاه به سمت شهرك مسكونی سپاهان شهر را تكذیب كرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الزمان(عج)، در پی اصابت یك شی انفجاری در پارك سپاهان شهر، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان اصفهان ضمن رد هر گونه شایعه مبنی بر شلیك اشتباهی این گلوله از یگان های نظامی وابسته به سپاه استان تاكید كرد: شلیك اشتباهی این گلوله توپ از سوی هیچ كدام از یگان های نظامی و پادگان های سپاه استان نبوده و هر گونه شایعه مبنی بر عاملیت یگان های نظامی سپاه استان در این حادثه تكذیب می شود.

روابط عمومی سپاه صاحب الزمان اصفهان همچنین انجام هر گونه رزمایش و تمرین نظامی از سوی یگان های نظامی سپاه در اصفهان را رد كرد.

به گزارش ایرنا یك شیء انفجاری كه احتمال داده شده است گلوله خمپاره است، ظهر چهارشنبه از مكان نامعلومی به داخل پارك سپاهان شهر اصفهان اصابت كرد.

شاهدان عینی گفتند این حادثه حوالی ظهر امروز رخ داد و صدای مهیب آن، ساكنان اطراف پارك سپاهان شهر را وحشت زده كرد.

یكی از شاهدان به خبرنگار ایرنا گفت: انفجار این شیء گرد و خاك بسیاری ایجاد كرد و تركش هایی نیز پراكنده شد و به درختان و اطراف برخورد كرد.

با آنكه انفجار این شیء چاله ای به عمق 30 سانتیمتر و قطر 80 سانتیمتر در زمین ایجاد كرده اما به كسی آسیب وارد نشده است.

در شعاع چند كیلومتری سپاهان شهر كه در جنوب شهر اصفهان و ابتدای جاده شیراز اصفهان قرار دارد، یگانهایی از ارتش و سپاه مستقر هستند.

یك منبع آگاه در ارتش جمهوری اسلامی عصر چهارشنبه به ایرنا گفت : هم اكنون چند تیم تحقیقاتی در حال بررسی این واقعه هستند و نتیجه از سوی معاونت اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام می شود.

برخی سایت های اینترنتی و نیز شبكه های اجتماعی ادعا كرده بودند كه به سبب گرای غلط دو گلوله توپ از یكی از مراكز متعلق به سپاه به سمت سپاهان شهر شلیك شده است.

تاكنون هیچ منبع رسمی این ادعاها را تایید نكرده است.

8114م / 6022/7134