شاهرود – ایرنا – رییس اداره بهزیستی میامی گفت: ۱۷.۵ میلیارد تومان وام خوداشتغالی به ۱۷۵ مددجو تحت پوشش این اداره در شهرستان پرداخت شد.

سیدعیسی جلالی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این وام‌ها به ۱۷۵ مددجوی بهبودیافته از اعتیاد به منظور ایجاد اشتغال از ابتدای سال تاکنون پرداخت شد.

وی به اهمیت ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان اشاره کرد و ابراز داشت: در راستای کمک به ساخت و ساز مسکن افراد تحت پوشش این اداره برای ۲۵ نفر از مددجویان مبلغ ۹۳۴ میلیون تومان، برای ۹ نفر مددجوی دیگر ۳۱ میلیون تومان و برای ۶ مددجوی دو معلولی نیز ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

مددجویان میامی افزون بر ۴۹ میلیون تومان در حوزه توانبخشی دریافت کردند

جلالی با بیان اینکه در حوزه توانبخشی و معیشت هم فعالیت‌های مناسبی انجام شد، اظهار داشت: در این حوزه به ۹۸ نفر از مددجویان تحت پوشش ۴۹ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان پرداخت شد.

رییس اداره بهزیستی میامی ادامه داد: در راستای توسعه صندوق‌های خرد به ۲۳ نفر ۱۱.۵ میلیون تومان کمک شد.

وی با بیان اینکه ۴۲ نفر از مددجویان ۱۳۷ میلیون تومان در حوزه مناسب‌سازی دریافت کردند، افزود: برای هشت مددجو نیز ۸۰ میلیون تومان به منظور خرید خدمات در نظر گرفته شد.

جلالی با اشاره به اینکه ۴۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای ۲۰ نفر به منظور خرید وسایل کمک توانبخشی اختصاص یافت، ادامه داد: در حوزه سرمایه کار به هفت نفر ۳۵ میلیون تومان پرداخت شد.

رییس اداره بهزیستی میامی از پرداخت پنج میلیون و ۶۹۱ هزار تومان بابت رفت و آمد ۳۲ مددجو خبر داد و اظهار داشت: در حوزه درمان نیز برای ۳۶ نفر ۱۵ میلیون تومان هزینه شد.

اداره بهزیستی میامی افزون بر یکهزار و ۴۰۰ مددجو را تحت پوشش دارد.