۱۷ میلیارد تومان وام خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی میامی پرداخت شد

شاهرود – ایرنا – رییس اداره بهزیستی میامی گفت: ۱۷.۵ میلیارد تومان وام خوداشتغالی به ۱۷۵ مددجو تحت پوشش این اداره در شهرستان پرداخت شد.

سیدعیسی جلالی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این وام‌ها به ۱۷۵ مددجوی بهبودیافته از اعتیاد به منظور ایجاد اشتغال از ابتدای سال تاکنون پرداخت شد.

وی به اهمیت ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان اشاره کرد و ابراز داشت: در راستای کمک به ساخت و ساز مسکن افراد تحت پوشش این اداره برای ۲۵ نفر از مددجویان مبلغ ۹۳۴ میلیون تومان، برای ۹ نفر مددجوی دیگر ۳۱ میلیون تومان و برای ۶ مددجوی دو معلولی نیز ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

۱۷ میلیارد تومان وام خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی میامی پرداخت شد

مددجویان میامی افزون بر ۴۹ میلیون تومان در حوزه توانبخشی دریافت کردند

جلالی با بیان اینکه در حوزه توانبخشی و معیشت هم فعالیت‌های مناسبی انجام شد، اظهار داشت: در این حوزه به ۹۸ نفر از مددجویان تحت پوشش ۴۹ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان پرداخت شد.

رییس اداره بهزیستی میامی ادامه داد: در راستای توسعه صندوق‌های خرد به ۲۳ نفر ۱۱.۵ میلیون تومان کمک شد.

وی با بیان اینکه ۴۲ نفر از مددجویان ۱۳۷ میلیون تومان در حوزه مناسب‌سازی دریافت کردند، افزود: برای هشت مددجو نیز ۸۰ میلیون تومان به منظور خرید خدمات در نظر گرفته شد.

جلالی با اشاره به اینکه ۴۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای ۲۰ نفر به منظور خرید وسایل کمک توانبخشی اختصاص یافت، ادامه داد: در حوزه سرمایه کار به هفت نفر ۳۵ میلیون تومان پرداخت شد.

رییس اداره بهزیستی میامی از پرداخت پنج میلیون و ۶۹۱ هزار تومان بابت رفت و آمد ۳۲ مددجو خبر داد و اظهار داشت: در حوزه درمان نیز برای ۳۶ نفر ۱۵ میلیون تومان هزینه شد.

اداره بهزیستی میامی افزون بر یکهزار و ۴۰۰ مددجو را تحت پوشش دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha