۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۴۱
کد خبرنگار: 1331
کد خبر: 84204744
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عالیشاه: دیگر جای امتیاز از دست دادن نداشتیم

۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۴۱
کد خبر: 84204744
عالیشاه: دیگر جای امتیاز از دست دادن نداشتیم

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برتری سرخ‌پوشان مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: دیگر جای امتیاز از دست دادن نداشتیم و باید سه امتیاز را از آن خودمان می‌کردیم.

به گزارش ایرنا، امید عالیشاه در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز که در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با نتیجه ۲ بر یک به سود سرخ‌پوشان پایان یافت، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مهرداد میناوند بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال، برای علی انصاریان دیگر فوتبالیست کشورمان که به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان به سر می‌برد، آرزوی سلامتی و بهبود کرد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شاکریم که در دیدار امروز مقابل ماشین سازی توانستیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به نتایجی که در هفته سیزدهم برای تیم‌های دیگر رقم خورده است، این ۳ امتیاز خیلی می‌تواند کمک حال پرسپولیس باشد. در هفته‌های گذشته امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید در دیدارهای آینده خیلی قویتر ظاهر شویم.

عالیشاه اضافه کرد: ماشین‌سازی تیم خوبی بود اما شاید تجربه کافی نداشت ولی در هر حال یک تیم جوان و با انگیزه بود و به طور قطع جای آنها قعر جدول نخواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اعتراض بازیکنان و کادر فنی ماشین‌سازی مبنی بر رعایت نکردن بازی جوانمردانه از سوی پرسپولیس گفت: ما نماینده ۴۰ میلیون هوادار هستیم و اگر در آن زمان توپ را به بیرون می‌زدیم، کار درستی نبود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha