۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۱۳
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84204716
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخباری: رفتار داوران با پرسپولیس متفاوت است

۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۱۳
کد خبر: 84204716
اخباری: رفتار داوران با پرسپولیس متفاوت است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با اشاره به اینکه رفتار داوران با پرسپولیس نسبت به تیم‌های شهرستانی متفاوت است، گفت: در نیمه دوم دیدار با پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشتیم و حریف مجبور شد برای نخستین بار در فصل جاری به مستقیم روی آورد.

به گزارش ایرنا، «سعید اخباری» پس از پایان بازی ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس که با برتری دو بر یک سرخپوشان به پایان رسید، اظهار داشت: خیلی ناراحت کننده است که در دقیقه آخر گل بخوری و تساوی را با شکست عوض کنید.

وی افزود: یک گل مشکوک را در نیمه اول دریافت کردیم که به طور حتم باید کارشناسان داوری درباره این گل مشکوک اعلام نظر کنند.

سرمربی ماشین‌سازی تبریز خاطرنشان کرد: در نیمه دوم دست به تغییر تاکتیک زده و حتی به گل هم رسیدیم، در وقت دوم نسبت به حریف سرشناس خود عملکرد بهتری داشتیم.

 وی تصریح کرد: برای اولین بار در این فصل مشاهده کردم که پرسپولیس به بازی مستقیم روی آورد، آنها همیشه بازی مالکانه را در دستور کار خود قرار می‌دادند اما در این بازی بیشتر از توپ‌های بلند استفاده کردند که نشان از عملکرد خوب ما داشت.

اخباری گفت: زمانی که بازیکنان ما توپ را به اوت زدند انتظار از حریف بود که بازی جوانمردانه را رعایت کرده و توپ را به ماشین‌سازی برگردانند. از نظر قانونی نمی‌توان ایرادی از آنها گرفت اما از لحاظ بازی جوانمردانه بهتر بود توپ را بر می‌گردادند.

این مربی جوان ادامه داد: در روزی که می‌توانستیم یک امتیاز را از حریف قدرتمند خود بگیریم شکست خوردیم تا به هدف خود نرسیم. در اثر یک بی تجربگی در شرایطی که بازیکن ما تصور می‌کرد بازیکن پرسپولیس توپ را بر می گرداند روی همان صحنه گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

اخباری عنوان کرد: فوتبال را خوب شروع کردیم و می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم. پرسپولیس تیم با تجربه‌ای است و با یک اشتباه قطعا متضرر می‌شوید. در شرایط مشکوک به آفساید گل خوردیم. در ادامه به بازی برگشتیم و موفق بودیم و موقعیت خلق کردیم و گل هم زدیم ولی در اثر یک بی تجربگی در شرایطی که بازیکن ما تصور می‌کرد بازیکن پرسپولیس توپ را بر می گرداند روی همان صحنه گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

وی در خصوص اعتراض به داور بازی گفت: این اعتراض طبیعی است و معمولا بین بازیکنان اتفاق می‌افتد، البته این موضوع کمتر از نیمکت ما بود. در این چند هفته که در مسابقات حضور داشتیم مشخص شده رفتار داوران با تیم پرسپولیس و تیم‌های شهرستانی متفاوت است. نوع گویش داور با بازیکنان ما و بازیکنان حریف متفاوت بود، او به یک مدل با بازیکنان حریف حرف و به شکلی دیگری با بازیکنان ما صحبت می کرد. ما اعتراض خاصی به عملکرد داور نداشتیم و فقط روی صحنه‌ای که انتظار داشتیم بازیکن حریف توپ را به تیم ما بدهد به این مساله معترض شدیم وگرنه اعتراض خاصی نداشتیم.

عصر امروز (شنبه) از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم قعرنشین ماشین‌سازی تبریز رفت و به سختی به پیروزی دو بر یک رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha