۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۳۹
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84204745
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شیری: بازی سختی را بردیم

۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۳۹
کد خبر: 84204745
شیری: بازی سختی را بردیم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و در دیدارهای آینده تلاش می‌کنیم بردهای دیگری را به دست آوریم.

به گزارش ایرنا، «مهدی شیری» پس از پایان بازی پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز که با پیروزی دو بر یک تیمش به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول زا همه درگذشت مهرداد میناوند را به جامعه ورزش ایران تسلیت می‌گویم، جای این عزیز برای همیشه در مجموعه پرسپولیس خالی می‌ماند. روح مهرداد میناوند در بازی با ماشین‌سازی کمک کرد تا به پیروزی رسیده و سه امتیاز حساسی را به نام خود ثبت کنیم.

بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: پس از اینکه گل اول را زدیم فرصت‌های دیگری را برای گلزنی به دست آوردیم که تبدیل به گل نشد، بعد گل تساوی را دریافت کردیم که می‌رفت کارمان را سخت کند.

شیری در خصوص اعتراض اعضای تیم میهمان که معتقد بودند او بازی جوانمردانه را رعایت نکرده است، تصریح کرد: شاید یکی دو بازیکن مصدوم شده باشند اما نمی‌شود در یک صحنه سه بازیکن روی زمین باشند. امیدوارم این مسائل در فوتبال ما کمتر شود.

وی در پایان گفت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و در بازی‌های آینده تلاش می‌کنیم بردهای دیگری را به دست آوریم.

عصر امروز (شنبه) از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم قعرنشین ماشین‌سازی تبریز رفت و به سختی به پیروزی دو بر یک رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha